Inlägg från: Anonym (SG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SG)

Hur mycket kan vi gå ner på 2 månader? Följ med :)

Började förra veckan med träna på gym igen.
    Var 2 ggr förra veckan och denna vecka var jag igår och tänkte dra dit imorgon igen.
    Har som mål att gå ner ca 10 kg.
    Mäter mig med då jag känner att man borde gå mer efter vad måtten säger än vad vikten, därav ca 10 kg ner.

• Anonym (SG)
    Låter jätte bra :) Jo det har du rätt i, att ha med sin längd i det hela också! Jag är ju 163 cm, så jag borde väl väga runt 53-57.. så 55 blir nog bra för min del :P
    3 barns mamma skrev 2011-10-04 20:02:59 följande:
    Jag hänger på :) jag kan inte gå på gym just nu då jag är ensam med barnen på veckorna. Men vi har en magmaskin och ett hopprep jag tänkte använda :) vill gå ner ca 10 kg väger mellan 70-75 kg (måste köpa en våg) ska även mäta midjemåttet så man håller koll på det.
    Vad man borde väga är ju individuellt. Jag är 2 cm kortare än dig men väger just nu lika mycket som dig. Runt 60 kg är lagom trivselvikt för mig.
  • Anonym (SG)

Har inte gått ner nått i vikt men minskat 1 cm i midjan......

• Anonym (SG)

Har denna vecka varit och tränat på gym 2 dagar. Kanske blir någon dag till!

• Anonym (SG)

Har idag vart iväg och tränat på gymmet. Har inte varit där sen förra onsdagen. Men det kändes skönt att jag iaf kom dit idag. Kanske om orken finns att jag drar iväg imorgon fm igen...

Svar på tråden Hur mycket kan vi gå ner på 2 månader? Följ med :)