• 19Jonas86

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Anonym (50 åriga damen) skrev 2023-08-16 06:54:03 följande:

Vita transparenta string.

Mmm, det låter väldigt fint! 
  • Anonym (Anderss)

Nam Nam 
  • Anonym (Gillar fascinationen)

Svarta bomull som jag misstänker identifierar sig som string för de glider inåt på bägge sidor och försöker presentera sig som string. De vägrar konformera sig till vad de är skapade som och det är inte string. Är på väg hem efter nattskift så har bråkat med dem bra många timmar nu och funderar på att slänga dem i soptunnan istället för papperskorgen. 

• Anonym (Anderss)
    Anonym (Gillar fascinationen) skrev 2023-08-16 09:00:24 följande:

Svarta bomull som jag misstänker identifierar sig som string för de glider inåt på bägge sidor och försöker presentera sig som string. De vägrar konformera sig till vad de är skapade som och det är inte string. Är på väg hem efter nattskift så har bråkat med dem bra många timmar nu och funderar på att slänga dem i soptunnan istället för papperskorgen. 

Ut med det gamla & ge plats för något litet nytt och fint!!

Köp riktiga sköna string, så vet du precis var de ska sitta bra! Solig
  • Anonym (Snyggmorsa)

Samma här idag, inte mycket som döljs där...
  • 19Jonas86
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-08-16 10:26:55 följande:
    Mmm, vilken dröm det skulle vara att få se dig i dom sexiga stringtrosorna! 
  • Anonym (Anderss)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-08-16 10:26:55 följande:
    Har skrivit det förut och skriver igen:

Snygga underkläder är som en riktigt god olivolja, det förstärker det goda och gör det vackra ännu vackrare Tungan ute
  • Anonym (Snyggmorsa)
    19Jonas86 skrev 2023-08-16 10:47:31 följande:
    Mmm, vilken dröm det skulle vara att få se dig i dom sexiga stringtrosorna! 
    Synd att du inte är här då. Lite pirrigt att veta att den som råkar se ser allt...
  • 19Jonas86
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-08-16 11:06:29 följande:
    Synd att du inte är här då. Lite pirrigt att veta att den som råkar se ser allt...
    Jag tycker också att det är väldigt synd att jag inte är hos dig! Det är väldigt porrigt och det är väldigt lätt att börja fantisera och drömma om dig. 

Skulle du vara intresserad av att prata mer så får du gärna skriva till mig privat. 🥰😘
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?