• Anonym (Tjej22)

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Alex0102 skrev 2023-08-16 22:12:22 följande:

@tjej22

Vart handlar du dina string? Jag har hittills shoppat på Hunkemöller o de har varit riktigt bra, speciellt de invisible lace-back

Mestadels på H&M och Zalando  
  • Alex0102
    Anonym (Tjej22) skrev 2023-08-16 22:17:07 följande:
    Mestadels på H&M och Zalando  
    Najs ju, kanske får också testa. Hallå du har ju postat fett mycket men har inget konto. 

Skapa konto o dma mig så kan du hjälpa mig vad för nytt jag ska köpa, är också 22 (om det nu är din ålder haha)
  • Anonym (Njutare 2)
    Anonym (Tjej22) skrev 2023-08-16 22:15:13 följande:
    Jag tycker att dom ljusblåa är fina fast jag har inte så många av dom.
    Jag sover utan trosor för det är bra att lufta underredet när man är rakad och använder string   
    Vart har du inhandlat dem ljusblå??
    Skönt att sova naken och lufta underredet...eller totempålen som jag gör...
    Hur ofta rakar du underredet??
  • Anonym (Njutare 2)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-08-17 06:05:03 följande:

Vita mesh

Mmm googlade upp modellen jädrans vad fina dem är.... ;)
  • Anonym (Tjej22)
    Alex0102 skrev 2023-08-16 22:19:03 följande:
    Najs ju, kanske får också testa. Hallå du har ju postat fett mycket men har inget konto. 

Skapa konto o dma mig så kan du hjälpa mig vad för nytt jag ska köpa, är också 22 (om det nu är din ålder haha)
    Jag har ett konto för annars skulle jag inte kunna att skriva i denna tråd. 
    Jag fördrar att vara anonym i denna tråd. Jag är lite äldre än 22 år nu 
    Anonym (Njutare 2) skrev 2023-08-16 22:21:14 följande:
    Vart har du inhandlat dem ljusblå??
    Skönt att sova naken och lufta underredet...eller totempålen som jag gör...
    Hur ofta rakar du underredet??
    Dom ljusblåa är inhandlade på H&M.
    Det är skönt att sova helnaken. 
    1-2 ggr i veckan 
  • Anonym (Gillar fascinationen)

Jag skulle vilja få tag på matchande trosor och bh (ännu hellre bikini med överdel) som ser ut att våra flanellskjorta. Sådant rutigt flanellskjortemönster ni vet... någon som vet om det här ens finns?? 

• Anonym (Anderss)
    Anonym (Gillar fascinationen) skrev 2023-08-17 12:11:15 följande:

Jag skulle vilja få tag på matchande trosor och bh (ännu hellre bikini med överdel) som ser ut att våra flanellskjorta. Sådant rutigt flanellskjortemönster ni vet... någon som vet om det här ens finns?? 

Burberry?
  • Anonym (MX)
    Anonym (Gillar fascinationen) skrev 2023-08-17 12:11:15 följande:

Jag tror att 'Naughty Naughty Lingerie' har något sådant. Men jag vet inte om det finns en återförsäljare utanför USA.
  • Pixie99

Sprillans nyinköpta svarta, transparenta brazilians med spets från Hunkemöller.

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?