• Anonym (Vad tror du)

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Auditanne skrev 2023-10-15 21:49:03 följande:
    Jag är varken äldre eller bitter om det var mig du syftade på. Är bara ointresserad av att leva upp till nån sorts skadad porrfantasi som vissa har.

Män som tycker att kvinnor ska gå runt med obekväma trosor som skär in i både rumpa och underliv bara för att uppfylla deras önskningar är egotrippade så det förslår och inga bra partnermaterial ändå. 

Trosor som sitter åt såpass mycket ger också högre risk att utveckla svamp i underlivet. Plus att svett ansamlas från stjärtskåran vilket sugs in i trosans bakdel och troligtvis orsakar lukter. Spelar ingen roll att man byter varje dag, det är ändå inte hygieniskt. 
    Du får införskaffa ett par rejäla mormorstrosor så är det nog lugnt
  • Auditanne
    Anonym (Vad tror du) skrev 2023-10-15 22:02:15 följande:
    Du får införskaffa ett par rejäla mormorstrosor så är det nog lugnt
    Jag har aldrig burit några bruna mormorstrosor. Detta var något jag skrev för att driva med trådstartaren som tydligen finner det lämpligt att använda detta familjeforum för att bedriva sin egen sexchattlinje. För det finns ju verkligen ingen annanstans online där man kan göra detta.

Det går också alldeles utmärkt att klä sig snyggt och ungdomligt undertill utan att samtidigt vara ohygienisk och opraktisk. 
  • Anonym (Anderss)
    Auditanne skrev 2023-10-15 22:13:18 följande:
    Jag har aldrig burit några bruna mormorstrosor. Detta var något jag skrev för att driva med trådstartaren som tydligen finner det lämpligt att använda detta familjeforum för att bedriva sin egen sexchattlinje. För det finns ju verkligen ingen annanstans online där man kan göra detta.

Det går också alldeles utmärkt att klä sig snyggt och ungdomligt undertill utan att samtidigt vara ohygienisk och opraktisk. 
    'ungdomligt', ja men tjena 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:02:13 följande:
    Stort grattis till dig. Helt och rekorderligt är din grej.

Om trosor hade varit fotriktiga, så hade de suttit på dig.
    Hygieniskt och praktiskt är min grej. Ja, oj, så rekorderlig jag är som inte vill få svamp i underlivet eller gå omkring i obekväma rumpsvettiga trosor. Detta är ju vanligen alla kvinnors dröm. Utom för mig då som är så knasig Förvånad
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:15:22 följande:
    'ungdomligt', ja men tjena 
    Du tror att alla unga personer bär string eller?
  • Anonym (Anderss)
    Auditanne skrev 2023-10-15 22:16:38 följande:
    Hygieniskt och praktiskt är min grej. Ja, oj, så rekorderlig jag är som inte vill få svamp i underlivet eller gå omkring i obekväma rumpsvettiga trosor. Detta är ju vanligen alla kvinnors dröm. Utom för mig då som är så knasig Förvånad
    Ditt präktiga val av trosor får stå för dig, det lägger jag mig alls inte i.

Däremot tror jag att det är oklokt av dig att kollektivt dumförklara den stora andel tjejer och kvinnor i Sverige som regelbundet använder de trosor du förfasas över.

Tror att de trivs alldeles ypperligt med sina personliga preferenser och val

Behöver du tillrättavisa dem menar du?
  • Anonym (Anderss)
    Auditanne skrev 2023-10-15 22:17:30 följande:
    Du tror att alla unga personer bär string eller?
    Jag är fel person att fråga, jag är varken ung eller bär string.

Reagerar på ditt ordval, du låter som en gammal person med gammaldags värderingar som vill försöka framstå som ungdomlig. Lycka till du
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:22:07 följande:
    Ditt präktiga val av trosor får stå för dig, det lägger jag mig alls inte i.

Däremot tror jag att det är oklokt av dig att kollektivt dumförklara den stora andel tjejer och kvinnor i Sverige som regelbundet använder de trosor du förfasas över.

Tror att de trivs alldeles ypperligt med sina personliga preferenser och val

Behöver du tillrättavisa dem menar du?
    Man är inte präktig för att man väljer bort ohygieniska underkläder. Dumheter.

Handlar inte om att dumförklara heller. Jag säger bara som det är. Finns att läsa på ett flertal ställen att trånga kläder lättare orsakar svamp och drar åt sig svett och lukter.

Ja, det finns kvinnor som kanske trivs med sånt och det får väl stå för dem. Jag kommer dock aldrig att propagera för såna ideal. Om det så handlar om kläder eller i övriga avseenden. 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:25:05 följande:
    Jag är fel person att fråga, jag är varken ung eller bär string.

Reagerar på ditt ordval, du låter som en gammal person med gammaldags värderingar som vill försöka framstå som ungdomlig. Lycka till du
    Jag är varken gammal eller gammalmodig i mina värderingar. Handlar som sagt om hygien och bekvämlighet. Lycka till själv med att förstå detta. 

Det är heller inte jag som startar sexchattrådar på ett familjeforum. Förstår inte riktigt hur det ens passar in här. 
  • Anonym (Anderss)
    Auditanne skrev 2023-10-15 22:31:37 följande:
    Jag är varken gammal eller gammalmodig i mina värderingar. Handlar som sagt om hygien och bekvämlighet. Lycka till själv med att förstå detta. 

Det är heller inte jag som startar sexchattrådar på ett familjeforum. Förstår inte riktigt hur det ens passar in här. 
    Vad förstår du egentligen?
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?