• Auditanne

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:35:18 följande:
    Vad förstår du egentligen?
    Att mina underkläder är bra, praktiska och fina, allt i ett. Och att detta är betydligt viktigare för ens eget välmående än att försöka imitera några billiga och ohygieniska porrideal som vissa ger uttryck för härinne.
  • Anonym (Jo 2)
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 21:52:40 följande:
    På tok för mycket fel trosor här - stjärtsvamp
    Skrattande
  • Anonym (Anderss)
    Auditanne skrev 2023-10-15 22:40:40 följande:
    Att mina underkläder är bra, praktiska och fina, allt i ett. Och att detta är betydligt viktigare för ens eget välmående än att försöka imitera några billiga och ohygieniska porrideal som vissa ger uttryck för härinne.
    Tror du bör fundera en del över ömsesidig respekt.

Om du förväntar dig att folk ska orka läsa dina predikningar om 'hälsosamma trosor' så får du vackert respektera att människor ändå gör sina egna val alldeles oavsett hur redig du försöker att framstå.

Ganska basic eller hur?
  • Anonym (Anderss)
    Anonym (Jo 2) skrev 2023-10-15 22:44:06 följande:
    Skrattande
    Ha ha, visst var den lite kul mitt i alla katastrofvarmingar vi får i rask takt? Tungan ute
  • Anonym (Jo 2)
    Auditanne skrev 2023-10-15 22:40:40 följande:
    Det tycker jag med
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:45:42 följande:
    Tror du bör fundera en del över ömsesidig respekt.

Om du förväntar dig att folk ska orka läsa dina predikningar om 'hälsosamma trosor' så får du vackert respektera att människor ändå gör sina egna val alldeles oavsett hur redig du försöker att framstå.

Ganska basic eller hur?
    Det är inte respektfullt att propagera för ohygieniska obekväma underkläder vilket gjordes längre upp i tråden på en bild.

Ni måste inte läsa nånting heller. Ingen som tvingar er.
  • Anonym (Anderss)
    Auditanne skrev 2023-10-15 22:50:51 följande:
    Det är inte respektfullt att propagera för ohygieniska obekväma underkläder vilket gjordes längre upp i tråden på en bild.

Ni måste inte läsa nånting heller. Ingen som tvingar er.
    Enklast om folk gör sina egna val bara 
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-15 22:53:04 följande:
    Enklast om folk gör sina egna val bara 
    Det gör väl folk också. Och de flesta kvinnor är förhoppningsvis kloka nog att välja de sunda och praktiska underkläderna framför mäns porrskadade, smutsiga dito till ideal. 
  • Anonym (Anderss)
    Auditanne skrev 2023-10-15 23:00:06 följande:
    Det gör väl folk också. Och de flesta kvinnor är förhoppningsvis kloka nog att välja de sunda och praktiska underkläderna framför mäns porrskadade, smutsiga dito till ideal. 
    Ska bli intressant att följa hur andra kvinnor bemöter ditt haltande resonemang när du tar dig friheten att antyda att de är 'smutsiga'
  • Auditanne
    Anonym (Anderss) skrev 2023-10-16 00:03:35 följande:
    Ska bli intressant att följa hur andra kvinnor bemöter ditt haltande resonemang när du tar dig friheten att antyda att de är 'smutsiga'
    Tror att de är medvetna om detta redan. Det säger sig självt med hur stringen är konstruerad. Orkar inte tjafsa med dig mer. Vi kommer ingenvart ändå. Svara inte mer.
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?