Bröstoperation via landstinget?
Jag har alltid haft små bröst, vilket har varit fruktansvärt jobbigt i tonåren och även senare. Jag har aldrig träffat någon med så små bröst som jag (vad jag har märkt). Vet inte om de ens fyller ut en A-kupa. Alla mina BH-ar glipar när jag böjer mig fram tex, för brösten fyller inte ut dem.
Jag har varit ihop med min man i 6,5 år, och inte ens han får se dem. Jag skäms så fruktansvärt mycket för dem, hur mycket han än säger att han inte bryr sig om att de är små, att han älskar dem ändå, men JAG gör inte det. Jag hatar dem. De är ännu mer obefintliga efter amning av vår son.
Vad tror ni, kan man få hjälp av landstinget att få en förstoring? Detta är något jag vill, och jag är säker på att mitt självförtroende skulle få sig en skjuts. Mitt sex-liv med mannen skulle definitivt förbättras. Ja, jag kan bara se fördelar.
Anledningen till att jag tar upp det här är att jag tycker det är så sjukt pinsamt att söka för detta. Så om ni har några erfarenheter är jag glad om jag får höra. Så jag får veta om det är helt omöjligt eller inte. Skulle vi haft råd att hade jag definitivt gjort en förstoring på annat sätt, men nu har vi inte det, och kommer aldrig få råd med det. Jag är även insatt i att jag i så fall inte skulle få några bomber, men det är inte det jag vill ha. Jag vill bara se lite "normal" ut...