mamma till tre busungar Äldre 6 Oct 20:20 394 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Dagis ger mitt barn VITLÖK... Anonym (Fyyy äckel) skrev 2011-10-06 20:01:33 följande:Pyttsan, inte är jag gravid. Men mina andra barn stinker inte när de käkat på fritids. Det är normalt att ha vitlök som krydda i mat. Vad härligt att dagis har en kokerska som vågar krydda maten!
mamma till tre busungar Äldre 6 Oct 20:31 #33 Återställ Anmäl Du ogillar detta Anonym (Fyyy äckel) skrev 2011-10-06 20:22:12 följande:Men stopp lite, jag har INTE sagt det är onyttigt. Jag klagar på doften. Som för MIG är pest och pina!!Men varför skriver du då i ts om allergier och att "man ger inte barn vitlök"?
mamma till tre busungar Äldre 6 Oct 20:37 #39 Återställ Anmäl Du ogillar detta Anonym (Fyyy äckel) skrev 2011-10-06 20:35:15 följande:Jag anser att man ger inte den mängden vitlök så barn stinker vid hemkomst, lägger man det mer diskret, är helt ok i min värld!Vem vet? De kanske har ett salladsbord där de bl a har marinerade vitlöksklyftor! Och ditt barn bara goffar sådana och älskar det!
mamma till tre busungar Äldre 6 Oct 20:41 #46 Återställ Anmäl Du ogillar detta Anonym (Fyyy äckel) skrev 2011-10-06 20:35:15 följande:Jag anser att man ger inte den mängden vitlök så barn stinker vid hemkomst, lägger man det mer diskret, är helt ok i min värld!Du skrev att "man ger inte barn vitlök i någon form"..... Jag ska nog begära att de inte serverar min son ärtsoppa för hans fisar efter det är inte att leka med
mamma till tre busungar Äldre 6 Oct 20:48 #52 Återställ Anmäl Du ogillar detta Anonym (Fyyy äckel) skrev 2011-10-06 20:47:09 följande:Måste väl finnas något annat barn på dagiset som har utan lök tex i sin kost? Sitt inte och kommentera en tråd som handlar om en daglig irritation. Håll er till andra trådar då! Varför skulle det finnas det? Lökallergi är ju inte direkt vanligt....