• Lindis1974

Dagis ger mitt barn VITLÖK...

Det är inte förskolan fel att du är luktkänslig.
    Skärp till dig lite.

• Lindis1974

I invandrrtäta områden luktar det vitlök ? Hahahhaahhaha. Säkert. Vitlök används lika mycket i svenskars hem nuförtiden.

• Lindis1974

Sicket skitsnack ! Blir så full i skratt av så okunniga kommentarer. Ids inte äns bli arg.

• Lindis1974

Fast alla har ju inte möjligheten att betala själva.
    I vår kommun får man välja vilken skola barnen går på. Jag trodde det var så överallt.

• Lindis1974

He he. Undrar vem som inte har koll?

• Lindis1974

Är axelvk och TS samma person ?

• Lindis1974

Jag hoppas så att TS snart erkänner att hon/han är ett troll. För så jäkla barnslig och ego kan väl ändå ingen vara ? Ingen normal människa i alla fall.

• Lindis1974

Empatilös? På vilket sätt är jag det? För att jag inte tycker synd om dig för att du inte tycker om vitlöksdoft?
    Förklara gärna !

• Lindis1974

Du TS. Det går inte att ta Dig på allvar. Du startar en tråd men blir helt galen och bråkat kasta skit omkring dig för att folk inte håller med. Finns det ingenstans på vägen som du börjar fundera på om du inte är ute och cyklar? Jag menar dem allra flera i tråden håller inte med dig. Kan det inte få dig att tänka om lite ?
    Varför startade du tråden?

• Lindis1974

Ojsanoj: ja jag måste nog tänka om lite... Det här med vitlök är ju livsviktigt ;) ;)
    :)

• Lindis1974

TS: är man är allergisk är det en sak. Men det är ju inte sitt barn. Så nej jag kommer aldrig att förstå hur du resonerar. Det är ditt problem. Inte sitt barns. Ska du skjuta över alla din problem på ditt barn ?
    Äh jag ödslar inte mer tid på dig. Tycker vara att det är lite tragiskt. Du gör som du vill men läs genom tråden en gång till så kanske du får lite rätsida på det.

Svar på tråden Dagis ger mitt barn VITLÖK...