• ojsanoj

Dagis ger mitt barn VITLÖK...

Lindis1974 skrev 2011-10-09 21:36:27 följande:
    Empatilös? På vilket sätt är jag det? För att jag inte tycker synd om dig för att du inte tycker om vitlöksdoft?
    Förklara gärna !
    Men det är klart du är, du måste ju fatta att vitlök är det absolut värsta som finns!
    Värre än krig och svält! För f-n människa, det förstår du väl?!

Flört 
  • ojsanoj

TS! Uppdatera! Jag vill veta allt chefen sa.
    Höll h*n med dig? Tyckte h*n med att vitlök var djävulens gåva till människan och stängde ner dagis för sanering? 
    Eller skrattade h*n åt dig?

SNÄLLA! Berätta, jag dööööör av nyfikenhet! 

• ojsanoj
    Anonym (Fyyy äckel) skrev 2011-10-13 19:26:37 följande:
    Att vi bör utreda om barnet är allergiskt och att överväga om lökfrikost. <Han hade inte tid att samtala. Utan skulle ringa mig nästa vecka när han fått mer fakta från köket och vilka alternativ det finns i kostväg. Tyckte jag var ganska snällt och trevligt gjort.
    Sa du varför du inte ville att ditt barn skulle äta vitlök?
    Eller hittade du på och sa att h*n uppvisar allergiska besvär? 
  • ojsanoj
    Anonym (Fyyy äckel) skrev 2011-10-13 19:43:26 följande:
    Vad jag sa håller jag för mig själv.
    Han lät inte road av min irritiation. Tvärtom ville han att alla skulle trivas.
    Sedan att patetiska människor menar att chefen skulle skratta, tänker jag inte ens yttra mina åsikter. Talar för sig själv. 
    Alltså hittade du på. 
  • ojsanoj
    Anonym (Fyyy äckel) skrev 2011-10-13 20:02:24 följande:
    Tolkningsfråga.
    Jag SKA ha annan kost till min son. Har jag redan bestämt. Finns det alternativ så tar jag det. 
    Alltså hittade du på och ljög för verksamhetschefen att ditt barn var allergisk.
    Nada tolkningsfråga hjärtat, bara ren och skär lögn. 
  • ojsanoj
    Anonym (Fyyy äckel) skrev 2011-10-13 20:06:01 följande:
    Vad vet du om det?
    Du vet väl inte vad vi diskuterat ang. tillvägagångsätt?
    Eller vad för kostalternativ det finns?  
    Han hann ju inte prata, tvivlar på att ni fick tid till att diskutera. O ljög du så kommer det bara slå tillbaka på dig själv. Ungen ska alltså växa upp o tro att han inte tål vitlök, eller ska han lära sig att det är ok att ljuga sådär lite ibland?

Svar på tråden Dagis ger mitt barn VITLÖK...