• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lovis eller Jolie?
  • cpOFFER

Är det tjejnamn? Jag tycker inget av dem.

Perspektivsskärpa: Väljer du att se på saker annorlunda, kommer sakerna snart se annorlunda ut.
  • Marnet
    Moppepojke skrev 2011-10-07 07:25:15 följande:
    Är det tjejnamn? Jag tycker inget av dem.

Hahahaha du e verkligen rolig!!!!
  • cpOFFER
    Marnet skrev 2011-10-07 07:33:17 följande:
    Hahahaha du e verkligen rolig!!!!
    Varför?
    Perspektivsskärpa: Väljer du att se på saker annorlunda, kommer sakerna snart se annorlunda ut.
  • Faile

Trodde alla visste vem Lovis var

Sluta jiddra, börja trolla!
  • cpOFFER
    Faile skrev 2011-10-07 07:39:31 följande:
    Vem är den här satans Lovis då?

..och Jolie, är det inte efter Angelina? Alltså hennes efternamn?  
  • Marnet
    Faile skrev 2011-10-07 07:39:31 följande:

Vi har lite olika åsikter i någon annan tråd o det är ganska uppenbart att människan i fråga bara dummar sig... Men man får väl hoppas att han växer upp nån gång!
  • cpOFFER
    Marnet skrev 2011-10-07 07:44:17 följande:
    Vi har lite olika åsikter i någon annan tråd o det är ganska uppenbart att människan i fråga bara dummar sig... Men man får väl hoppas att han växer upp nån gång!
    Fast jag är inte en han, och dessutom så dummar jag mig inte. Sedan att vi har olika åsikter i en annan tråd spelar väl ingen roll i denna? Så du kan bara diskutera och ge normala svar åt folk du delar samma åsikter med? Så dumt.

Vem är nu denna Lovis och är det ett tjej eller pojknamn? Jag skiter fullständigt i att våra åsikter skiljer sig åt i nån annan tråd. Jag vet inte och bryr mig heller inte om vilken tråd eller åsikter du pratar om.

Var lite vuxen och upplys mig nu. 
  • Faile
    Moppepojke skrev 2011-10-07 07:47:16 följande:
    Fast jag är inte en han, och dessutom så dummar jag mig inte. Sedan att vi har olika åsikter i en annan tråd spelar väl ingen roll i denna? Så du kan bara diskutera och ge normala svar åt folk du delar samma åsikter med? Så dumt.

Vem är nu denna Lovis och är det ett tjej eller pojknamn? Jag skiter fullständigt i att våra åsikter skiljer sig åt i nån annan tråd. Jag vet inte och bryr mig heller inte om vilken tråd eller åsikter du pratar om.

Var lite vuxen och upplys mig nu. 
    Lovis är Ronja Rövardotters mamma.
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • cpOFFER
    Faile skrev 2011-10-07 07:49:00 följande:
    Lovis är Ronja Rövardotters mamma.
    Tack för svar.

Svar på tråden Lovis eller Jolie?