Överdosering vid intag av alvedon?
Vad händer om man sväljer typ 5 tabletter samtidigt? Är det farligt?
Om man nu får en överdos, vad händer då, hur märker man det?
Jag sitter just nu med 20 stycken 500mg Panodil (paracetamol) framför mig.
20 st panodil i 500mg st = 10g paracetamol.
Jag vet att jag kommer ångra mig å springa direkt till mamma å säga att jag ville ta mitt liv men ångrade mig å massa saker, vill att alla på psyket,BUP ska förstå att det är allvarligt! :/
TS, 5 tabletter är ofarligt.
Blir man skön om man tar många alvisar? Eller varför vill man ta många alvar för?
Om man tar 20alvedon, vad händer? (Är 15 och väger 54kg) hur kommer det att kännas?
Ett smart råd ta aldrig överdos av alvedon. Tog sådär 70 stycken i ren panik när jag var 15 och det var det hemskaste jag någonsin gjort. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Först blev man trött sen blev jag illamående och berättade för personalen på ungdomshemmet jag bodde och hon körde in mig till akuten direkt och sen minns jag inte så mycket fören på natten när jag vaknade med dropp och varje 5e minut vaknade jag och spydde rakt ut och kände för att spy hela tiden men hade inget att få upp tillslut. Låg inne i 2 dagar om jag minns rätt. Var det mest idiotiska jag gjort. Skulle aldrig vilja såra min mamma och mina vänner genom att ta livet av mig. Ser hur det påverkar folk när något tagit livet av sig och det fortsätter bara som ett mönster. Att någon mer inte orkar efter skulden till att dom kunde hindrat det och anklagar sig själva för det. Tänk till om du verkligen bryr dig om andra
Om man tar 20alvedon, vad händer? (Är 15 och väger 54kg) hur kommer det att kännas?