Mödravårdcentralen??!
Har samma problem, bor du i Lycksele?? :)
Har samma problem, bor du i Lycksele?? :)
Här jag bor så har dom försökt få tag på vikarie men lyckats ännu vad jag förstår. Tycker det är svindåligt tycker att vc ska se till att kunna hålla med den vård man behöver!!!
Jo jag bor i Lycksele då är det därför vi ha samma problem!!
Ne jag känner små panik då jag väntar 2 barnet och har mått riktigt pyton o fått dropp o så. Och hade en problematisk graviditet förra gången och behöver verkligen få ta prover!! Men man få väl le o se glad ut?! Eller vad de tänkt...?
Vi åker dit o vägra gå innan vi fått träffa en Bm ;)
Ja absolut förstår jag att folk blir sjuka, men då får de ju lov att ordna en ersättare tillsvidare.. För vc har bara en Bm.
Jag har ringt till BB och de var riktigt full belastade. Och visste inget mer än att stenbergska jobbar på det! Men vaddå jobbar..?? Det är väl bara att betala så ska dom se att de får en vikarie. Kan inte vara omöjligt!
Det finns en bm till fast det är ju på medicinkonsulten och då måste man ju byta vårdcentral! :(
Jag blir ju tokig på dem funderar på att ringa till chefen och höra hur de tänker lösa det? Undrara var de redan inbokade som du säger, vad som händer med dem??
har du ringt idag?
Jag har inget nummer men kanske de i växeln har. Ska försöka komma i håg det imorgon! Hoppas att minnet är med mig bara! ;)
Det låter bra, vi kör på det så länge!! :)