Mödravårdcentralen??!
Hej på er alla där!
Sitter och gör mig sisådär elak över att jag försökt komma i kontakt med Barnmorska i 2veckor för att få boka en tid för inskrivning osv. förra veckan ringde jag min vårdcentral för att boka en tid, telefontiden var mellan 8-9 och tror jag ringde runt 10 över 8. Då möts jag av en röst "Telefontiden är nu avslutat, öppnar åter den 24oktober." Så jag ringde runt överallt och tillslut kom jag till min vårdcentral igen och skulle få boka en tid genom den vanliga vårdcentralen och inte familjecentralen, men då fick jag en telefontid som inte passade mig då jag skulle på begravning så jag lät det vara tills idag. När jag äntligen blir uppringt säger hon "ja barnmorskan är tyvärr sjuk, så vi få be dig återkomma 24oktober." Då lakka jag ur och frågade vad dom höll på med, eftersom hon vare sjuk sen mitten av förra veckan och lyckas inte få tag på någon barnmorska. Vad gör alla gravida å virriga tjejer då?! Ska vi sitta här som frågetecken och inte fatta ett skit. Hur som haver så sa hon att jag skulle åkter komma på TORSDAG?! för då hade dom förhoppningsvis löst det.... Få det verkligen gå till såhär?! Vad gör jag?