godistroll skrev 2011-10-11 13:57:41 följande:
Jag har ringt till BB och de var riktigt full belastade. Och visste inget mer än att stenbergska jobbar på det! Men vaddå jobbar..?? Det är väl bara att betala så ska dom se att de får en vikarie. Kan inte vara omöjligt!
Det finns en bm till fast det är ju på medicinkonsulten och då måste man ju byta vårdcentral! :(
Jag blir ju tokig på dem funderar på att ringa till chefen och höra hur de tänker lösa det? Undrara var de redan inbokade som du säger, vad som händer med dem??
Ja det förstå jag att dom är, är väl dit alla som är inbokade på stenbergska är. Men oss skiter dom i!
Inte alls rätt.... Ja jag tycker helt klart att du/vi ska ringa chefen bägge två så kanske det händer något. En granne till mig har mycket med stenbergskas chef att göra då hon har mycke problem med vården. Kanske skulle ha hört med henne med, så hon också kan köra på dom. Men då är det ju dedär med att, vi inte riktigt vill berätta det "byn" än.. Så Vi få väl knata på och jobba på dom, försökte leta ett nr till deras chef i igår då jag var som mest förbannad men hittade dock inget.. Har du något Nr till den??
Ne jag har faktiskt int orkat ringa något idag, hade tänkt göra de i morse men hade så mycket på jobbet så jag glömde.. Men tror allt jag ska försöka ringa i morgon igen och vara på dom, är nog den bästa medicinen för dom!