Inlägg från: godistroll |Visa alla inlägg
  • godistroll

Mödravårdcentralen??!

Nog blir man nöjd då! Man undrat ju vad de håller på med!! >

• godistroll

Men vad var det mer hon sa då? Nästa vecka då få man väl ligga på då!

Va hon trevlig?? :)

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • godistroll

Får aldrig tag på de på Call me antar att jag ringer fel tider helt enkelt!! :(

• godistroll

Jag är så f*bannad på stenis idag!! När jag ringde "Call me" förra gången och de ringde upp då skrattade hon åt mig och nu andra gången så idiotförklarade hon jag pratade med mig och jag fick tjata att träffa läkare! Och hon tyckte att jag skulle gå till Bm! Men de har ju ingen där!!!!!!!!!!! Funderar på att byta jag med!!

• godistroll

Och dessutom ska man vara full med gravid hormoner!!! Argh !

• godistroll

HA fått tid hos läkaren idag så ska dit sen är de inget ändring på bm fronten på mån tro ja att ja byter!! 

• godistroll

Nu har de fått en vikarie på stenis.. Så få skriva in mig på torsdag!! :) yippie!! ;) fick väl inte höra de jag ville hos läkare o sjukgymnast, hade hoppats att det skulle gå o göra nå åt foglossningen men de går tydligen inte, :( men det gå väl över när barnet föds hoppas jag!!! :)

När ska du få skriva in dig??

• godistroll

Jag tror de kör sitt eget race med egna grupper och så! Det är iaf så som jag förstått det.

• godistroll

Armbro: Hur går det för dig med graviditeten? Mår du bra?  

• godistroll

Jo det är bra med mig, men jag har grym foglossning men det funkar om jag är stillsam! :)

Hur långt har du kommit nu? :)

• godistroll

Vad skönt att ha passerat vecka 12 nu iaf. :) Vad roligt att gå till Bm igen, har nästa tid 12/12 :) fast har ul på onsdag så det känns spännande!

Det är ju så tråkigt att gå hemma och göra ingenting! Men det är ju det kroppen kräver så det är bäst att lyda!! ;)

• godistroll

Periodvis kan jag knappt röra mig då äre rullator som stöd

Svar på tråden Mödravårdcentralen??!