• Anonym (torris :-()

Mer sperma

I p-filmer formligen väller kaskaderna säd ut ur männens lemmar som vore de mänskliga gejsrar. Ja, då menar jag ändå inte de där uppenbara fuskspruten utan alla manliga p-filmsskådisar verkar spruta som jag pissar.

När jag kommer sprutar det ganska beskedligt en eller möjligen ett par gånger. Om jag håller mig ett par dagar skulle jag möjligen kunna få till lite bättre fjong i sprinklern men hur får man ett sån där riktig tjurstråle?

Har de något fuskknep i branschen?

• Svar på tråden Mer sperma
    jossaan skrev 2011-10-10 23:09:54 följande:
    Det är inte äkta i porrfilm... 
    Vaddå, aldrig? Jag har nog sett mer porr än du är jag rädd. Jag undantog just de uppenbara fuskklippen, de är ganska lätt avslöjade.
  • Anonym

Testa att runka tills du nästan kommer, och då slutar du. efter en stund gör du samma sak igen... om du sen väntar en halvtimme och sen kommer, då kommer jag iaf ca 3ggr så mkt som vid en vanlig snabbis...=) Sprutet blir hårdare oxå. Inte ovanligt att man träffar väggen ovanför sänggaveln om man tänkt lägga satsen på tjejens mage.

• Badabing

Selleri ska vara bra har jag hört. Provade själv zink men det hjälpte inte. Men visst vill man spruta mycket. Men det bästa tipset är nog att samla. Ha sex eller runka men kom inte på nån vecka så ska du se att du sprutar mycket

Anonym skrev 2011-10-10 23:16:39 följande:
    Testa att runka tills du nästan kommer, och då slutar du. efter en stund gör du samma sak igen... om du sen väntar en halvtimme och sen kommer, då kommer jag iaf ca 3ggr så mkt som vid en vanlig snabbis...=) Sprutet blir hårdare oxå. Inte ovanligt att man träffar väggen ovanför sänggaveln om man tänkt lägga satsen på tjejens mage.
    Aahh, tack för tipset. Det ska jag piffa upp mitt syndande på egen hand med. Andra idéer?
  • jossaan
    Anonym (torris ) skrev 2011-10-10 23:15:11 följande:
    Vaddå, aldrig? Jag har nog sett mer porr än du är jag rädd. Jag undantog just de uppenbara fuskklippen, de är ganska lätt avslöjade.
    Vad jag har fått förklarat för mig så är det alltid en halv matsked sperma som kommer, men sen kommer det även sprutvätska, men vet inte hur mycket... men asså det kommer väll lite mer om du håller dig några dagar, men om du håller dig längre så kommer du ofriviligt när du sover exempelviss. Demon
    jossaan skrev 2011-10-10 23:20:19 följande:
    Vad jag har fått förklarat för mig så är det alltid en halv matsked sperma som kommer, men sen kommer det även sprutvätska, men vet inte hur mycket... men asså det kommer väll lite mer om du håller dig några dagar, men om du håller dig längre så kommer du ofriviligt när du sover exempelviss. Demon
    Haha, nej det gör jag inte, hände någon gång i tonåren, aldrig sen dess. Du kanske ska hålla dig till att besvara trådar som du begriper något om...
  • jossaan
    Anonym (torris ) skrev 2011-10-10 23:23:09 följande:
    Haha, nej det gör jag inte, hände någon gång i tonåren, aldrig sen dess. Du kanske ska hålla dig till att besvara trådar som du begriper något om...
    Förlåt då... men kolla  den här tråden www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61314635.html
  • Anonym

1. Det främsta sättet är att runka eller ha sex tills du nästan kommer och sedan avbryta och återuppta det. då producerar du mer och mer vätska.

2. Vänta minst tre dagar eller ännu mer sen senast du kom.

3. Kosten skall bestå av mycket protein.

Svar på tråden Mer sperma