• Anonym (torris :-()

Mer sperma

I p-filmer formligen väller kaskaderna säd ut ur männens lemmar som vore de mänskliga gejsrar. Ja, då menar jag ändå inte de där uppenbara fuskspruten utan alla manliga p-filmsskådisar verkar spruta som jag pissar.

När jag kommer sprutar det ganska beskedligt en eller möjligen ett par gånger. Om jag håller mig ett par dagar skulle jag möjligen kunna få till lite bättre fjong i sprinklern men hur får man ett sån där riktig tjurstråle?

Har de något fuskknep i branschen?

• Svar på tråden Mer sperma
  • Anonym
    Anonym (torris ) skrev 2011-10-11 12:36:28 följande:
    "Onormal", det skiter väl jag i. Jag vill spruta som en p-skådis, det var allt.
    och varför vill du det?
  • Anonym
    Anonym (torris ) skrev 2011-10-11 13:08:54 följande:
    Vad hon bryr sig om är sekundärt, hon får stå ut 
    och du tror att nån tjej vill ha en sån man??
    Anonym skrev 2011-10-11 13:56:52 följande:
    och du tror att nån tjej vill ha en sån man??
    FL-maffian är irriterad nu. Ja, lyckligtvis finns det massor av härliga tjejer som njuter av killar som tar för sig. Själv älskar jag tjejer som släpper loss och gör det de vill. Jag gissar att du är en sån där som vill ligga sked och fråga "är det skönt för dig nu älskling?". Not for me...
  • Anonym

så typiskt manligt att förvränga allt trots att det står svart på vitt.

du skrev: Vad hon bryr sig om är sekundärt, hon får stå ut

och sen ändrar du det till:

Anonym (torris ) skrev 2011-10-11 14:05:09 följande:
    FL-maffian är irriterad nu. Ja, lyckligtvis finns det massor av härliga tjejer som njuter av killar som tar för sig. Själv älskar jag tjejer som släpper loss och gör det de vill. Jag gissar att du är en sån där som vill ligga sked och fråga "är det skönt för dig nu älskling?". Not for me...
    Jag reagerade på att du bara bryr dig om din egen njutning och fullständigt skiter i vad tjejen gillar eller vill
    Anonym skrev 2011-10-11 14:13:27 följande:
    så typiskt manligt att förvränga allt trots att det står svart på vitt.

du skrev: Vad hon bryr sig om är sekundärt, hon får stå ut

och sen ändrar du det till:Jag reagerade på att du bara bryr dig om din egen njutning och fullständigt skiter i vad tjejen gillar eller vill
    Det är du som inte läser. Det finns massor av tjejer som älskar att vara med män som i första hand fokuserar på sin egen njutning.
  • Anonym (123)

haha TS skit i vad alla pretton säger, vill du knulla med mycket sprut ska du göra det. En stor sats kan vara upphetsande för mannen OCH kvinnan (bara man slipper den i munnen). Skönt med lite kinky fantasi.

Anonym (123) skrev 2011-10-11 14:22:34 följande:
    haha TS skit i vad alla pretton säger, vill du knulla med mycket sprut ska du göra det. En stor sats kan vara upphetsande för mannen OCH kvinnan (bara man slipper den i munnen). Skönt med lite kinky fantasi.
    Tack, gullet. Ducka om du kan
  • Anonym
    Anonym (torris ) skrev 2011-10-11 14:15:34 följande:
    Det är du som inte läser. Det finns massor av tjejer som älskar att vara med män som i första hand fokuserar på sin egen njutning.
    du frångår fortfarande ditt inlägg:
    Anonym skrev 2011-10-11 15:20:01 följande:
    du frångår fortfarande ditt inlägg:
    Shit vad du tjatar. Förstår du uttrycken "i första hand" och "sekundärt"? I så fall förstår du också att det inte finns någon motsägelse. Och varför bryr du dig överhuvudtaget - gå hem och kör missionären och sluta spamma i den här tråden.
  • ShiraAvIsfolket

Det där är nog otroligt individuellt. 

Hade ett x som flera gånger träffade väggen bakom oss, och min duvarande så lyfter det knappt ifrån ollonet utan ramlar rakt ned vid sidan. 

Helt ärligt, så bryr man sig inte så mycket, bättre att ägna energi på en bra sexakt istället. 

• Anonym (varierar)

Jag skulle ge samma tips som ovanstående gett, hoppas de hjälper. Sen är förmågan individuell. För mig är det väldigt olika. Kan spruta mycket och långt ibland, andra gånger knappt något alls. Mitt recept för att komma mycket är att vara riktigt upphetsad och hård, hålla inne satsen (skapar tryck) och mycket långsamma hårda drag/juck. Det här med att vänta några dagar känner jag mig osäker kring. För min del så kanske det handlar mer om att jag behöver tid för at bli riktigt upphetsad igen än att pungen behöver fyllas med sperma. Samtidigt känns pungen fastar och testiklarna större om de får vila två-tre dagar...

Svar på tråden Mer sperma