• Anonym (torris :-()

Mer sperma

I p-filmer formligen väller kaskaderna säd ut ur männens lemmar som vore de mänskliga gejsrar. Ja, då menar jag ändå inte de där uppenbara fuskspruten utan alla manliga p-filmsskådisar verkar spruta som jag pissar.

När jag kommer sprutar det ganska beskedligt en eller möjligen ett par gånger. Om jag håller mig ett par dagar skulle jag möjligen kunna få till lite bättre fjong i sprinklern men hur får man ett sån där riktig tjurstråle?

Har de något fuskknep i branschen?

• Svar på tråden Mer sperma
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-10-10 23:39:06 följande:

1. Det främsta sättet är att runka eller ha sex tills du nästan kommer och sedan avbryta och återuppta det. då producerar du mer och mer vätska.

Nej, produktionen påverkas inte, det du har producerades för timmar/dagar sedan.
    Däremot skapar tekniken ett tryck som ger ett mer kraftfullt sprut.
  • Anonym
    Anonym (torris ) skrev 2011-10-10 23:07:55 följande:
    I p-filmer formligen väller kaskaderna säd ut ur männens lemmar som vore de mänskliga gejsrar. Ja, då menar jag ändå inte de där uppenbara fuskspruten utan alla manliga p-filmsskådisar verkar spruta som jag pissar.

När jag kommer sprutar det ganska beskedligt en eller möjligen ett par gånger. Om jag håller mig ett par dagar skulle jag möjligen kunna få till lite bättre fjong i sprinklern men hur får man ett sån där riktig tjurstråle?

Har de något fuskknep i branschen?
    jag har aldrig sett någon man i verkligheten någonsin spruta ut mer än några droppar så oroa dig inte. Som vi kvinnor säger till alla män: PORRFILMER ÄR INTE PÅ RIKTIGT! DET ÄR INGA VANLIGA MEDELSVENSSONS I DE! DET ÄR FOLK MED ANNORLUNDA/OVANLIGA KROPPSFÖRMÅGOR
  • Anonym (Har också provat)

Sprutförmågan är precis som allt annat väldigt individuellt.

Det sägs kunna påverka produktionen genom kost men jag har varken hört eller själv känt av någon påtaglig effekt.

Efter ca 3 dagar är förrådet helt uppfyllt, du har alltså som mest om du sparat dig minst 3 dagar.

Dock tömmer du dig aldrig helt på en ejakulation men vid upprepade ejakulationer under samma dygn märker man att sperman blir tunnare och mer transparent (=färre spermier i).

Vissa manliga porrskådisar har en exceptionell förmåga, som exempelvis Peter North.
    Det behöver alltså inte vara fejk.

Manliga porrskådisar använder sig också av en teknik som beskrivs av andra här, nämligen att upprepade gånger hålla på (onanera, knulla, bli avsugna) tills de är riktigt nära att komma, avbryta och börja om.
    Det skapar ett högre tryck vilket gör sprutet kraftfullare och ofta sprutar man också lite mer.
    Detta har jag själv provat och det fungerar.
    Jag upplever även att orgasmens intensitet påverkar trycket.

Mina sprut kan variera från svagt pulserande ur kuken (knappt sprut alls) till ett flertal skvättar som skjuter 2,5 meter.
    Dock sprutar jag längre när sperman är tunn än när jag sparat mig och den är tjockare.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-11 00:31:09 följande:
    jag har aldrig sett någon man i verkligheten någonsin spruta ut mer än några droppar så oroa dig inte. Som vi kvinnor säger till alla män: PORRFILMER ÄR INTE PÅ RIKTIGT! DET ÄR INGA VANLIGA MEDELSVENSSONS I DE! DET ÄR FOLK MED ANNORLUNDA/OVANLIGA KROPPSFÖRMÅGOR
    Det är inga som helst problem att spruta fem sex sprut om man gör som vi beskrivit här. Det kan nog de flesta. Men hur viktigt är det i verkligheten? Sen har jag också hört att sperman är fullt lagrad efter tre dagar men vet av erfarenhet att jag får ännu större sprut om jag väntar längre än så.
  • Anonym

De är nog väldigt individuellt, jag är en normalutrustad medelålders man, jag sprutar och har alltid sprutat mycket. Jag tycker inte att det är så överdrivet i porrfilm. (Bara filmerna där de pissar kokosmjölk och vrålar. Men de filmerna är sällsynta nuförtiden).

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-11 01:38:14 följande:
    Det är inga som helst problem att spruta fem sex sprut om man gör som vi beskrivit här. Det kan nog de flesta. Men hur viktigt är det i verkligheten? Sen har jag också hört att sperman är fullt lagrad efter tre dagar men vet av erfarenhet att jag får ännu större sprut om jag väntar längre än så.
    poängen var ju att killen skulle fatta att han inte är onormal
    att alla är olika
    Anonym skrev 2011-10-11 11:38:43 följande:
    poängen var ju att killen skulle fatta att han inte är onormal
    att alla är olika
    "Onormal", det skiter väl jag i. Jag vill spruta som en p-skådis, det var allt.
  • Anonym

Varför? Vad ska du ha sperman till? Tror inte det finns nån tjej som bryr sig om sånt där

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-11 12:39:22 följande:
    Varför? Vad ska du ha sperman till? Tror inte det finns nån tjej som bryr sig om sånt där
    JUST DET!!
    Anonym skrev 2011-10-11 12:39:22 följande:
    Jag vill känna mig som Tarzan och så tycker jag om att spruta ner tjejen ordentligt. Vad hon bryr sig om är sekundärt, hon får stå ut
Svar på tråden Mer sperma