Inlägg från: MammaJennii |Visa alla inlägg
  • MammaJennii

Mammor i Farsta?

Hej!
    Jag bor i Farsta strand, är hemma med min dotter som är 3 månader!
    Har en äldre dotter som är 2 år 5 månader  som går på dagis 9-15. Nån som vill träffas och ta en promenad nåndag?

• MammaJennii

Vi kan väl träffas nästa vecka.. Jag har en 2åring så nåndag kanske hon kan ta ledigt från dagis och åka till någon rolig park eller så?!
    Eller så kan vi ta en promenad fika/lunch i centrum :)

• MammaJennii
    Hanniz84 skrev 2011-10-21 20:09:35 följande:
    Hej hej!

får man hänga på här?
    bor iofs inte i Farsta , utan i Haninge men kan lätt ta mej eftersom jag har bil

jag är 27år, är fledig med min son som är 7mån, har även en dotter som år 2år .. känner väldigt lite folk som har barn tyvärr så vore kul att lära känna flera
    Hej! Självklart. Går din 2åring på förskola eller hemma?
  • MammaJennii

Okej.. Min 2åring går på förskolan alla dagar 9-14 om vi inte vill göra nått annat :)

Jag kan på måndag!  Helst runt lunch.  Hämtar tösen från förskolan kl 15.

• MammaJennii

Jag kan inte följa med. Lollo är sjuk så hon är hemma från dagis. Hör av mig när hon är frisk

• MammaJennii
    Beckis 24 skrev 2011-10-24 08:26:53 följande:
    Jag har båda mina hemma :) så det vore kul att ses som sagt..hoppas detta väder blir bättre! när är din dotter född? Min son är född maj 09.
    Min dotter är född maj 09 :)
  • MammaJennii

Då tycker jag vi ska hitta på nått roligt med våra 09 or :) Vet  ni nån bra park om det är bra väder eller nått annat? Lekland kanske.
    Jag skulle vilja åka till junibacken nåndag, nån av er som är intresserad av att följa med?

• MammaJennii
    Hanniz84 skrev 2011-10-24 19:55:17 följande:
    låter som en bra idé!

jag känner inte till nåt direkt runt er där... men finns det inte nån lekpark med lite djur runt högdalen?? fast dom kanske är inne nu...
    Lekland funkar annars för oss! den i Tyresö,Kaatach ,ska vara kul har min kompis sagt,men man ska åka dit en vardag om man kan, sjukt mkt folk på helger..
    där finns det ju även radiobilar man kan köra

Vi är absolut på till Junibacken.. har velat åka dit, men inte så roligt själv..
    Ska vi ta junibacken på måndag om alla är friska och har tid..?
  • MammaJennii
    Karolina86 skrev 2011-10-24 20:49:39 följande:
    Jag har ingen -09:a men tänkte lägga in ett tips ändå. Har en -10:a och en 05:a och snart en 12:a :)
    Alla årsmodeller får föla med :)
  • MammaJennii

Var det svårt att hitta dit? Står det skyltar nånstans?
    Jag tänkte kanske ta med mig barnen dit imorgon.

• MammaJennii
    Beckis 24 skrev 2011-11-09 15:31:48 följande:
    vi hittar gärna på något imorgon:)
    Imorgon kan vi inte, vi ska till moster och fixa kort till lollos förskola
  • MammaJennii

Ja nästa vecka blir bra, jag kan inte tisdag. Har ni nått roligt förslag? Jag har inga pengar så det är trist..

• MammaJennii

Hej tjejer!
    Jag och mina två töser 2 & 1 år  vill träffa nya vänner och umgås :) 
    Nån som vill ses nästa vecka?

• MammaJennii

Hej igen :) vill du fortfarande ses? Vi går ofta till parken eller stranden, skulle vara kul med sällskap :)

Svar på tråden Mammor i Farsta?