• Beckis 24

Mammor i Farsta?

Hej!  Jag heter Rebecka, 27 år och är nyinflyttad i Farsta. Jag är hemma med min son som snart är 2,5 år och min dotter som precis fyllt ett. Träffar jättegärna andra som också är hemma med sina barn för lek, fika, promenader, besök på öppna förskolan, med mera! Hör av er!

//Rebecka

• Svar på tråden Mammor i Farsta?
  • viseversa

Jag bor också i farsta=). Har tre barn. En 4 åring en 3 åring och en 7månaders!

• viseversa
    viseversa skrev 2011-10-11 18:40:04 följande:
    Jag bor också i farsta=). Har tre barn. En 4 åring en 3 åring och en 7månaders!
    Mina ungar är totalvilda så fika är tyvärr uteslutet. Men vi brukar gå till farstaängens öppna förskola ibland=)
  • Beckis 24
    viseversa skrev 2011-10-11 18:41:00 följande:
    Mina ungar är totalvilda så fika är tyvärr uteslutet. Men vi brukar gå till farstaängens öppna förskola ibland=)

Hej! Vad kul! Ja vi har varit där en gång men då var mest småttingar där. Brukar ni gå några särskilda dagar?
  • viseversa
    Beckis 24 skrev 2011-10-11 18:47:39 följande:
    Hej! Vad kul! Ja vi har varit där en gång men då var mest småttingar där. Brukar ni gå några särskilda dagar?
    Nope ja det är tyvärr mest småbarn. Sen verkade det som om vissa mammor tyckte mina ungar var jobbiga. Men ibland går vi dit iallafall just för att barnen behöver leka av sig. Tisdagar är det ju bara barn från 0-10mån och fredagar är det stängt. men dom andra dagarna kan vi kika in ibland. Men ja jag önskar det var mer blandat med åldrar. 
  • Mii

Hej

Jag bor i fagersjö och är hemma med mina 2 barn. Dottern fyller 2 i december och lillkillen är lite drygt 2 månader. Vi ses gärna och leker! 

• Beckis 24

viceversa: Ja det hade varit bra med lite större barn också! Vi ska kanske förösöka gå dit på måndag fm tänkte jag..
    Wii: Ja vad roligt! Vi ses gärna och leker med! :) Brukar ni gå på öppna förskolan något?

• Mii

Vi är också ganska nyinflyttade, så vi har inte varit på någon öppen förskola här i farsta. men vi har hängt en hel del på andra öppna förskolor.
    med det står på "to do"-listan att utforska dom olika öppna förskolorna runt om farsta, det finns ju fler att välja mellan :)
    Vi kan också försöka ta oss till farstaängens öf på måndag fm :) 

• Beckis 24

Ja vi var också mkt på en öppen förskola där vi bodde innan vi flyttade hit. :) Vad kul att ni också kommer, ska vi mötas utanför lite innan?

• Mii

Det kan vi absolut göra. vilken tid? 070-1113311 nås jag på, kollar inte datorn så ofta :p

• Beckis 24

Ok! :)inte jag heller:) ska vi ses typ 9.30 där utanför? Jag har en grön urban junghle dubbelvagn så du lär se mig:)

Svar på tråden Mammor i Farsta?