Mammor i Farsta?
Hej
Jag bor i fagersjö och är hemma med mina 2 barn. Dottern fyller 2 i december och lillkillen är lite drygt 2 månader. Vi ses gärna och leker!
Hej
Jag bor i fagersjö och är hemma med mina 2 barn. Dottern fyller 2 i december och lillkillen är lite drygt 2 månader. Vi ses gärna och leker!
Vi är också ganska nyinflyttade, så vi har inte varit på någon öppen förskola här i farsta. men vi har hängt en hel del på andra öppna förskolor.
med det står på "to do"-listan att utforska dom olika öppna förskolorna runt om farsta, det finns ju fler att välja mellan :)
Vi kan också försöka ta oss till farstaängens öf på måndag fm :)
Det kan vi absolut göra. vilken tid? 070-1113311 nås jag på, kollar inte datorn så ofta :p
9.30 blir bra. jag har en bugabo donkey, så jag är också ganska lätt att känna igen :) ses imorgon :)
karolina86, klart du får hänga på här!
Jag tycker det var relativt stora barn och ganska "vilt" på farstaängen nu när vi var där. i alla fall jämfört med dom öppna förskolor vi har varit på tidigare. Så det känndes bra, min dotter (snart 2 år) stacka liksom inte ut från mängden genom att vara "jättestor" eller "jättevild" - hon var i gott sällskap :p
Har ni lust att gå dit igen? jag går nog dit imorgon :)
Jag har svärmor på besök hela nästa vecka, så jag ställer mig nog lite avvaktande till en träff. Det beror på vad hon har för planer och så. Men jag hakar eventuellt på, men meddelar nog det i sista sekund då :)
Vi har haft fullt upp ggr tusen! Men nu är vi tillbaka på banan igen :)
Är det torsdag imorgon eller nästa vecka ni pratar om? Vi hänger gärna med! (jag har ju också en -09:a (december) :)
Dåså. vi hänger med!
Men det går ingen buss från farsta C till starrmyran. Starrmyran ligger i hökarängen, så det är väl prommenadavstånd dit (eller om man vill ta t-banan).
Jag har en bubagboo donkey (syskonvagn), svart jacka och ser allmänt trött och sliten ut :p
(070-1113311 nås jag på om det skulle vara nåt)
Ses imorgon då! :)
Tack för kul lekdejt idag! Supermysig parklek tycker jag. kul med djuren! :)
Så det får vi göra om, Nu när vi vet vart det ligger :p
Tänkte bara berätta att det är invigning av den nya öppna förskolan/parkleken i sköndal imorgon. Det pratades ju om den tidigare i tråden. från kl 14 och frammåt tror jag det är. Det kommer vara grillning och nåt elduppträdande. vet inte så noga, men jag tänkte vara där omkring 14 i alla fall, om nån annan också vill dit? sköndalsvägen 41 är addressen :)