• Beckis 24

Mammor i Farsta?

Hej!  Jag heter Rebecka, 27 år och är nyinflyttad i Farsta. Jag är hemma med min son som snart är 2,5 år och min dotter som precis fyllt ett. Träffar jättegärna andra som också är hemma med sina barn för lek, fika, promenader, besök på öppna förskolan, med mera! Hör av er!

//Rebecka

• Svar på tråden Mammor i Farsta?
  • Beckis 24
    viseversa skrev 2011-10-11 18:41:00 följande:
    Mina ungar är totalvilda så fika är tyvärr uteslutet. Men vi brukar gå till farstaängens öppna förskola ibland=)

Hej! Vad kul! Ja vi har varit där en gång men då var mest småttingar där. Brukar ni gå några särskilda dagar?
  • Beckis 24

viceversa: Ja det hade varit bra med lite större barn också! Vi ska kanske förösöka gå dit på måndag fm tänkte jag..
    Wii: Ja vad roligt! Vi ses gärna och leker med! :) Brukar ni gå på öppna förskolan något?

• Beckis 24

Ja vi var också mkt på en öppen förskola där vi bodde innan vi flyttade hit. :) Vad kul att ni också kommer, ska vi mötas utanför lite innan?

• Beckis 24

Ok! :)inte jag heller:) ska vi ses typ 9.30 där utanför? Jag har en grön urban junghle dubbelvagn så du lär se mig:)

• Beckis 24

hej! Vad att fler hänger på i tråden! kul att träffa dig Mii i måndags! :) Hänger gärna på en promenad men denna vecka är fullt upp resterande dagarna..men någon dag nästa vecka?

• Beckis 24

hej! Ska vi försöka få till en träff nästa vecka? måndag? Vilka är på?

• Beckis 24

Ok! vad säger du Hanniz, ska vi ses eller vänta tills lite fler är på?

• Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-10-23 19:07:46 följande:
    jag kan gärna ses ändå, om du vill
    har du båda dina barn hemma?

antingen kanske man kan ses ute en stund om det är fint väder, eller om det finns nån öppna fsk i närheten av er?

hej!! ursäkta att jag inte svarat! vår dator har krånglat så jag kom inte åt familjeliv förrän nu..mina dotter blev totalt genomförkyld inatt och jag själv har extremt ont i halsen :( :(  usch för dessa förkylningstider!! Jättetråkigt, men vi kanske kan få till något mot slutet av veckan när det förhoppningsvis lagt sig lite?
  • Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-10-23 19:07:46 följande:
    jag kan gärna ses ändå, om du vill
    har du båda dina barn hemma?

antingen kanske man kan ses ute en stund om det är fint väder, eller om det finns nån öppna fsk i närheten av er?
    Jag har båda mina hemma :) så det vore kul att ses som sagt..hoppas detta väder blir bättre! när är din dotter född? Min son är född maj 09.
  • Beckis 24
    MammaJennii skrev 2011-10-24 21:46:48 följande:
    Ska vi ta junibacken på måndag om alla är friska och har tid..?

Åh just måndag blir svårt för mig..någon som kan torsdag eller fredag nästa vecka? vad kul med fler 09:or! Men alla årsmodeller är såklart välkomna!! :) starrmyran lät ju också väldigt roligt! har aldrig varit där. Mina små börjar hämta sig ifrån förkylningar nu så snart är de redo för lek och bus!
  • Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-10-26 10:12:45 följande:
    vi kan torsdag eller fredag också...
    tisdag ska jag följa med en kompis till MVC, o på onsdag har jag en tid till ortopeden med min hund om hon inte slutar halta

håller med!
    Starrmyran lät också jättekul.... Isa är väldigt förtjust i hästar o har testat på att rida några gånger, o älskar det.. till mammas stora glädje(har alltid haft egna hästar o ridit/tävlat förutom nu när jag har varit gravid o fött barn )

men oss spelar det ingen större roll vad vi gör faktiskt

ja vad kul! Ok, torsdag stallmyran nästa vecka? Vilka är på?
  • Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-10-30 20:10:06 följande:
    näää.. det tror jag inte?.. finns nog en del andra djur o lite lek..

tänkte, fredag funkar inte för er istället?

Fredag kan inte vi tyvärr..min man har tagit ledig då för att vara med oss. Vi kan imorgon efter 12 annars också :)
  • Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-11-01 08:05:48 följande:
    men då kör vi på torsdag!

Vilken tid passar er?

vi är uppe tidigt... Skrikandes

Ja vad kul! Vi är också ganska uppe tidigt :) ska vi ses vid farsta centrum och så kan man kanske ta bussen till stallmyran? (har aldrig varit där men nån skrev j att man tar en buss dit) Kl 9.30?
  • Beckis 24
    Mii skrev 2011-11-02 09:43:39 följande
    Vi har haft fullt upp ggr tusen! Men nu är vi tillbaka på banan igen :)

Är det torsdag imorgon eller nästa vecka ni pratar om? Vi hänger gärna med! (jag har ju också en -09:a (december) :)

Ja precis imorgon! 9.30 utanför tunnelbanan blir bra! Vet inte vilken buss det är man tar men det kan vi ju kolla upp. Eller är det någon som vet? 
  • Beckis 24
    MammaJennii skrev 2011-11-02 10:22:21 följande:
    Vi är upptagna hela dagen imorgon. Synd jag som ville med.
    Ja vad synd! Men som sagt, vi får se till att ta en träff snart igen, kanske nästa vecka!
    Ja men då ses vi utanför tunnelbanan imorgon, jag har en grön dubbel urban jungle och svart jacka:) . Det kan ju vara trevligt med en promenad om det inte regnar :)
  • Beckis 24
    Mii skrev 2011-11-03 15:32:10 följande:
    Tack för kul lekdejt idag! Supermysig parklek tycker jag. kul med djuren! :)

Så det får vi göra om, Nu när vi vet vart det ligger :p

ja det var jättemysigt! :)
  • Beckis 24
    MammaJennii skrev 2011-11-07 16:57:50 följande:
    Nån som vill hitta på något i veckan?

vi hittar gärna på något imorgon:)
  • Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-11-09 22:14:10 följande:
    vi kan väl bara ses o leka med barnen på nån lekplats eller nåt? ta med oss matsäck
    vi kan ju höras närmare om vilken dag som passar bäst!

Hje! Vad sägs om onsdag efter 12?
  • Beckis 24
    Hanniz84 skrev 2011-11-16 10:37:06 följande:
    hej!
    förlåt att jag inte skrivit, haft lite fullt upp och nu har vi blivit sjuka, eller ja, jag o Leo är lite hängiga... Isa är fortf på dagis, men känns som det bara är en tidsfråga innan hon också blir sjuk.. :-/
    Hej! Usch vad tråkigt med sjukligheter, vi hade magsjuka för 1,5 vecka sedan, det var hemskt. Vore kul att få till en tröff snart,m kanske kan kolla på nåt till nöästa vecka?
Svar på tråden Mammor i Farsta?