Byter ni alltid sängkläder efter sex?
Nej... Skulle aldrig falla mig in. Det är inget farligt. Kunde ju blivit nya familjemedlemmar av det som "runnit" ;) hahaha =D =P
Nej... Skulle aldrig falla mig in. Det är inget farligt. Kunde ju blivit nya familjemedlemmar av det som "runnit" ;) hahaha =D =P
Nog för vi är pedantiska här hemma men skulle aldrig falla oss in att springa och bädda rent och duscha direkt efter sex.
Då skulle vi behöva byta rent varje dag och vilken tvätthög det skulle bli.
Nej här bäddas det rent om det runnit på lakanet.
Ett tips är att ha handduk eller liknande under
Vi byter inte ens direkt även om det har "runnit"..
Hade ju inte funkat. Hade haft väldigt mkt tvätt isf...
Åh vad ofräscha ni är men det bekräftar det jag redan vet. Sverige är ett av de grisigaste länderna när det gäller sex. När jag träffat utlänska tjejer, vanliga tjejer, så dushar de alltid efter sex, och jag också, svenska tjejer gör det nästan aldrig. Vi har inte ens tradition med bide i Sverige, det ska liksom räcka med toapapper när man skitit, det gör det inte. Det är jävligt skönt att känna sig fräsch. Sverige är lite av ett U land på denna punkten.
Vi varken duschar eller byter lakan efter sex. Oavsett om det "runnit" eller inte. Har en toarulle i sängen eller nattduksbordet så vi kan torka bort det värsta och för att hålla emot medan jag går till toaletten efteråt. Tar ibland fram en handduk om vi tror att det kan bli kladdigt. Kan inte riktigt se problemet att gå till barnen om de vaknar utan att vi duschat, inte heller att det skulle vara något förhinder att vi inte bytt lakan om barnen vill komma och lägga sig hos oss. Händer ju tyvärr att barnen vaknar när vi är i full gång med sexandet och då finns det garanterat inte tid för en dusch innan någon av oss tar hand om dom.
Åh vad ofräscha ni är men det bekräftar det jag redan vet. Sverige är ett av de grisigaste länderna när det gäller sex. När jag träffat utlänska tjejer, vanliga tjejer, så dushar de alltid efter sex, och jag också, svenska tjejer gör det nästan aldrig. Vi har inte ens tradition med bide i Sverige, det ska liksom räcka med toapapper när man skitit, det gör det inte. Det är jävligt skönt att känna sig fräsch. Sverige är lite av ett U land på denna punkten.
måste ju vara fruktansvärt att känna sig lortig hela tiden ?
när jag och min man haft sex så går vi båda på toaletten, bara för att slippa få allt kladd i sängen... om våra barn kommer så tänker jag inte ens på att vi haft sex i dom lakanen eller liknande? måste ju vara en sjukdom man har om man anser att sånt är äckligt?
och hör och häpna, vi torkar arslet med endast papper efter att vi skitit också !
Näe, aldrig i livet skulle jag hålla på och byta lakan efter sex. Försöker undvika att det rinner ut på lakanen, men mest för att det blir så äckligt att ligga på. Men inte sjutton byter jag lakan för att barnen kan tänkas komma och sova där sen.
Vi har sällan sex i sovrummet numera alls. Oftare i soffan.
Nej nej...herregud. Jag respekterar att andra kanske vill det, även om jag själv har svårt att förstå vad som är "ofräscht" så fort det kommer en liten kroppsfunktion och gör sig påmind. Måste vara jobbigt med denna renlighets-hang up.
Någon föreslog en handduk i sängen. Det var väl en bra kompromiss. Man kan ju inte hålla på byta lakan varje gång om man har ett nåtsånär aktivt sexliv...Lite avtändande också, att springa och avlägsna alla spår det första man gör...
Absolut inte, skulle fan aldrig orka städa så ofta, vad gör väl lite sex, jag brukar inte låta sperman komma över sängkläderna ändå, det är ju bara svett ifrån oss.
Nej
Brukar springa en runda på toa efteråt. Skulle inte falla mig in att byta lakan mitt i natten pga det.
Om något av barnen kommer in tar jag på mig trosor och t-shirt och mannen kalsonger.
Brukar bli så att någon av oss ligger där det ev. är kladdigt, barnet brukar ligga i mitten.
Lakan byts när de känns ofräscha. Ibland var tredje dag, ibland varannan vecka.
Vår son sover med oss så om vi har sex i ett hörn av sängen så väcker jag honom inte för att byta sängkläder. Oftast har vi sex i något annat rum för att inte störa honom och eftersom det kan bli lite var som helst så har vi väl ingen rutin. Klart att jag torkar av köksbänken om det skulle bli kladdigt men annars torkar vi av den innan vi lagar mat i vilket fall som helst.
öh nej, vi byter en gång i veckan som mest, en gång varannan vecka som minst. vi har sex regelbundet, flera ggr i veckan, och visst händer det att det spills, men då är det på min sida i så fall haha och jag bryr mig faktiskt inte så mycket. JAG tvättar mig och håller mig ren.
min femåring sover kanske en gång i veckan nån timme i vår säng, han märker givetvis INTE av eventuellt spill där. han lever och mår bra och är glad, så jag tror knappast han tar skada =)
man får inte va så överspänd tycker jag.
Nädu, vi vill allt njuta av stunden , finns inget som slår det mysiga efter sex.
Nej, verkligen inte.