• straw2008

Fick du någon fikabricka efter förlossningen?

Nej o hade aldrig hört talas om den heller ? Tycker inte direkt om bröd så jag kunde absolut inte bry mig mindre.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Jag fick inte o kan tillägga att jag föde på danderyds i sthlm Glad mig kvittade det som sagt då jag inte äter bröd, hade heller absolut ingen aning om att detta var något som existerade eller något man skulle förvänta sig. Kunde inte bry min mindre, låg ju där med mitt underverk !!

• straw2008
    k girl skrev 2011-10-13 10:38:16 följande:
    Men du är ju inte någon slags facit över vad folk ska bry sig om eller inte?
    Oups vaknat på fel sida igen gumman ?
  • straw2008
    NovaBotersten skrev 2011-10-13 11:08:30 följande:
    men herreguud.. kan inte fatta att folk kan bli upprörda och spydiga på en tråd om fika?!
    snacka om att ha mycket att få ur sig...rekomenderar ett annat forum där det disskuteras lite mer upprörande saker.

jag fick fika bricka , vart jätte glad, och förstår om folk som inte får det blir besviken. och att vissa inte bryr sig..det e ju trotts allt bara lite fika .     
    Vissa har ju blivit deprimerade o bittra i flera år. Besvikna för alltid trots friskt barn osv.

Vad jag undrar är varför inte karln fixade detta om det nu är så hejdundrande viktigt ??

Varför inte se första brickan med mat som sin "firarbricka" Varför haka upp sig på att de MÅSTE vara färgglada rosetter o flaggor på brickan ?

Varför inte aceptera att de som skulle gjort maten kanske sitter med ett par föräldrar som fött fram ett dött barn ?

Nää då ska hon rusa ut o bre leverpastejsmackor ??

Ni fattar väl själva ?

Är det SÅ viktigt bör man ta upp det i sitt förlossningsbrev.
  • straw2008
    La Lola skrev 2011-10-13 11:21:19 följande:
    Tänk att det är så svårt för just dig att förstå detta...helt otroligt!
    Men ge dig människa !! Din snåla jävla karl fixade inget fika till sin kämpande fru, det är ju DET du är bitter på.

Alla har rätt att skriva i denna tråden.

Faan att någon ska sitta o förse dig med speciellt fika för att du ska deppa ihop är ju SJUKT ??

Låt uskorna stötta de som behöver det o se ALLT fika som en stor bonus, ingen rättighet.

Ska fylla en hel lastbil med vitt rostbröd o flaggstänger o ÖSA över ditt hus.

Lägg ner!
Svar på tråden Fick du någon fikabricka efter förlossningen?