• Lenora

Fick du någon fikabricka efter förlossningen?

Vilken trevlig tradition!

Jag födde utomlands och fick ingen bricka men hade gärna velat ha en, fast gärna med riktig äkta champagne.

• Lenora
    Indianica skrev 2011-10-12 21:03:28 följande:
    Vi fick ungefär samma, fast med lingondricka och té. Inget bubbel som man hört talas om, och inget pynt på brickan.
    Jag fick en bricka med mat som var överaskande god men inga blommor eller bubbel. Det var bara en vanlig lunchbricka med sjukhusmat.

Nästa gång vill jag också ha pynt på brickan! 
  • Lenora
    Hallonblomman skrev 2011-10-12 20:40:18 följande:
    ÅH samma trista bricka som vi fick Undrar hur den kommer se ut nu nästa gång.. Undra om man ska packa ner eget bubbel i bb väskan och sambon får väl springa i väg o köpa goda smörgosar till en istället.. ^^
    Går det att köpa halvflaskor med gott bubbel? Jag skulle nämligen bara vilja ha en klunk eller två.

Undrar var man kan köpa en sådan där träflagga?

Jag funderar helt allvarligt på att pimpa upp min bricka själv till nästa gång, det ser så härligt ut! 
  • Lenora

Kom ihåg att när jag fick min matbricka var jag alldeles omtumlad och kunde knappt sitta upp för att äta en endaste tugga. Skippar nog min lyxbricka trots allt även om jag tycker att det är en fin gest och är lite avundsjuk på era fina brickor.

Svar på tråden Fick du någon fikabricka efter förlossningen?