Inlägg från: MammasSmåHjärtan |Visa alla inlägg
  • MammasSmåHjärtan

Fick du någon fikabricka efter förlossningen?

men herreguud.. kan inte fatta att folk kan bli upprörda och spydiga på en tråd om fika?!
    snacka om att ha mycket att få ur sig...rekomenderar ett annat forum där det disskuteras lite mer upprörande saker.

jag fick fika bricka , vart jätte glad, och förstår om folk som inte får det blir besviken. och att vissa inte bryr sig..det e ju trotts allt bara lite fika .     

• MammasSmåHjärtan
    k girl skrev 2011-10-13 11:11:18 följande:
    Min trådstart föranleddes av en annan tråd, därav den emellanåt lite smågiftiga tonen. Tro det eller ej, men det kan vara riktigt kontroversiellt att bry sig om något så banalt som en fikabricka.

ahaa ok det va mer en vad jag viste :) men komiskt e det ;)
  • MammasSmåHjärtan
    WickedyWitch skrev 2011-10-13 11:23:10 följande:
    "Heta debatter:
    Fick du någon fikabricka efter förlossningen?"

Hahahaha..

jag finner det väldigt komiskt oxå ;) och lite sött på nått sett ....har vart på forum där diskussioner ang rökning och graviditet väcker starka kännslor hos folk med att en fika tråd kan vecka så mycket irritation det e märkligt, vill man diskutera fika är det väl ok? utan att få påhopp....
  • MammasSmåHjärtan
    WickedyWitch skrev 2011-10-13 11:40:20 följande:
    k girl skrev 2011-10-13 11:29:32 följande:
    Heta debatter baseras väl bara på antal läsningar och svar. Folk tycker väl helt enkelt att det är kul att svara och jag tycker att det är en rätt mysig tråd, faktiskt.
    Jaja, jag tyckte bara det lät roligt när jag läste det :PAmen jisses.. vadå man får väl diskutera fika utan påhopp? Har jag redan hunnit hoppa på någon?
    Familjeliv.. otroligt!

nej det e klart du inte har, och menade inte dig , jag tyckte din komentar va skön
Svar på tråden Fick du någon fikabricka efter förlossningen?