• Cloudberry

Hur ofta är du ifrån din sambo/man?

Med att vara ifrån så menar jag att du eller han är borta i fyra dagar eller mer.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta är du ifrån din sambo/man?
  • Cloudberry

Varannan månad är det för oss, endera åker jag upp en vecka till min mamma eller så åker han iväg ett par dagar till sin brors stuga.

• zygoma girl

Kanske varje kvartal numer när jag slutat veckopendla. Ofta pga kurser/konferenser.

• Vroooooom

Fyra dagar eller mer? I så fall måste jag rösta aldrig, åtminstone sen vi fick barn.

A room without books is like a body without a soul
  • SilverEmma

Det har inte hänt sedan vi träffades. Tre nätter är max, då var han på jobbresa. Jag har varit iväg två nätter vid två olika tillfällen. Vi har varit tillsammans i 3,5 år.

Kan inte riktigt se att det kommer bli så mycket som 4 nätter. Ingen av oss vill resa iväg på egen hand och vi har inte såna jobb som kräver resor.

• sahara sahara

Aldrig sen jag slutade veckopendla. Det finns ingen anledning. Vad skulle vi göra i fyra dagar? Det är ju bara semestern som är aktuell - annars jobbar vi ju fem dagar i veckan och har inte tid att resa någonstans. Och på semestern vill vi göra saker ihop. Vi har alla våra vänner och släktingar i närheten, annars hade vi kanske åkt iväg för att hälsa på dem.

Do something scary - the payoff is awesome!
  • AngelOfHarlem

Lite då och då. Jag tycker att det är jätteskönt att antingen åka iväg själv på nån resa eller när han åker iväg. För två veckor sen var han på Sicilien med några kompisar. Jätteskönt att få spöka omkring själv i lägenheten lite.

• bananflugekärlek

Aldrig. Har aldrig hänt. Vi har alla nära och kära inom en radie på ett par km.

• FruLiNi

Har aldrig hänt att vi har varit ifrån varandra så "länge". Vi har varit gifta i snart 4 år.

• La Lola

Varje månad sedan jag började plugga på distans.

Jag hatar att åka hemifrån men njuter som fan av att få vara själv när jag väl är på plats!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • jaghetersophia

Tja, maken har ju i stort sett alltid jobbat på annan ort så han är borta 4-7 nätter i sträck och efetrsom han jobbar natt så ser man honon inte dygnet före eller efetr han kommer hem heller i stort sett då han sover halva dagen.
    Varför undrar du? 

Svar på tråden Hur ofta är du ifrån din sambo/man?