Unga föräldrar Karlstad?
Här finns en till! Jag har en son som blir 2 på söndag och en liten i magen :)
Här finns en till! Jag har en son som blir 2 på söndag och en liten i magen :)
Tack :) vi har vd 17 november så det är snart dags! Nej vi har ingen aning men jag känner på mig att det är en liten kille till :) får säga grattis till er lilla tjej också. Hur tycker du att det har funkat hitills med att ha två barn? Är lite nervös för hur det ska bli när den lill* kommer. Vart i Karlstad bor ni?
Vad skönt att det har gått bra för din stora tjej att komma in i rollen som storasyster. Filip är väldigt intresserad av sina kompisars småsyskon så jag kan tänka mig att det kommer gå bra när bebisen kommer :)
Vi bor på Herrhagen nu men det blir förhoppningsvis flytt till en större lägenhet inom en snar framtid. Jag har tänkt att vara föräldraledig i ett år och sen ska min sambo vara hemma 4-5 månader. Förra gången var jag hemma lite kortare tid och jag kände då att det hade varit skönt om jag kunde varit hemma längre.
Hur länge planerar du att vara föräldraledig?
Jag följer gärna med på träff någon dag :)
Vad roligt att läsa till sjuksköterska! Det var jag inne på lite när jag skulle börja läsa vidare. Jag läser till förskollärare och är inne på 5:e terminen och jag tycker det går riktigt bra att läsa med ett barn. Sen kanske det blir lite annorlunda när jag har två men jag tror ändå att det kommer gå jättebra. Det kommer säkert gå fungera bra för dig :) Nästa vecka kan jag nog träffas på fredag. Min Filip är lite förkyld nu så det beror lite på om han har hunnit piggna till men jag tror att det ska gå. Efter vecka 44 blir det lättare för mig att hänga med på träff för då har jag påbörjat min ledighet :)