• Anonym

Jag är sugen på att testa tjejsex ..

Jag har gjort lite med en tjej men inte hela vägen...skulle dock verkligen vilja det samt dela den upplevelsen med min man...kan tillägga att vi varit tillsammans i 14 år snart träffades väldigt unga så vän med tvålen är vi definitivt :)

• Anonym

jag har ofta fantiserat om det men inte vågat ... men tanken på 3 kant gör mig galen !!! en tjej som slickar mig samtigt som min kille tar henne bakifrån 

• Anonym

Precis hur lägger man fram det i en småstad där alla känner alla.....utan att det kommer ut till vänner o familj....man få leta på nätet och där är ju 90% snubbar som utgör sig för att vara tjejor :(

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-28 15:12:45 följande:
    Precis hur lägger man fram det i en småstad där alla känner alla.....utan att det kommer ut till vänner o familj....man få leta på nätet och där är ju 90% snubbar som utgör sig för att vara tjejor :(
    Man får ha tålamod helt enkelt. Jag och min sambo ska träffa vår första tjej på trekant ganska snart. Tog sin tid att sålla igenom allehanda weirdos och killar som utger sig för att va tjejer, men nu blir det förhoppningsvis av!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-28 15:27:29 följande:
    Man får ha tålamod helt enkelt. Jag och min sambo ska träffa vår första tjej på trekant ganska snart. Tog sin tid att sålla igenom allehanda weirdos och killar som utger sig för att va tjejer, men nu blir det förhoppningsvis av!
    Hur gjorde ni då?
Svar på tråden Jag är sugen på att testa tjejsex ..