Inlägg från: Anonym (AM) |Visa alla inlägg
  • Anonym (AM)

Jag är sugen på att testa tjejsex ..

Jag tror det är ganska många som fantiserar om det. även jag är lite nyfiken på de där. Trotts att jag är i ett förhållande och har ett väldigt bra sexliv. Men det känns spännande. Men jag är lite likadan, vågar man? Om allt bara blir fel då? Lycka till i jakten! :)

• Anonym (AM)
    ängsfjäril skrev 2011-10-14 11:52:29 följande:
    Tackar :)
    Ja i ens fantasi så är det fantastiskt härligt..  Flört
    Absolut! Det känns som att sex med tjejer är mer som en känslobomb mellan närhet, erotik, varma mjuka former men ändå med lite sting i. Hårt men mjukt.
  • Anonym (AM)

Jag skulle tala med honom innan. Se att han tyckte det var okej. Eller varför inte köra en trekant? Han behöver ju inte röra den andra tjejen. Kanske vill han bara se på?

Vi pratar sex med varandra nästan varje dag. På något sätt. Jag hade absolut kunnat föreslå det utan att han hade tyckt att jag var konstig.

Vi är i 25 års åldern.

Nä vi har inga barn än, men vi har planer på att skaffa om något år :)

• Anonym (AM)

Vilken tur att jag verkar haft rätt uppfattning iaf ;) 

Jag är lite rädd att man ska inse när man väl håller på att 'eeh nej jag vill nog inte detta.' Men jag insåg att det är ungefär som när man ska ha sex med en kille för första gången. Man vet ju inte och alla gånger är det verkligen inte bra. Första gången är ju första gången. Jag tror jag hade velat ha en blandning. både mjuka och mer hårdare tag. Den där erotiska stämningen, att man känner att man vågar testa saker, mjuka smekningar på hela kroppen, mycket kyssar, intensiva blickar, oralsex, värme, lite 'hårda' tag, att den andra tjejen säger till mig vad jag ska göra och tvärt om. 

Jag tänder nog på tjejer som ser ut som tjejer. Vackra tjejer.  Kanske på ett bisexuellt sätt eller på ett nyfiket sätt. Jag vet inte riktigt. 

• Anonym (AM)
    Anonym skrev 2011-10-25 14:34:58 följande:
    jag har ofta fantiserat om det men inte vågat ... men tanken på 3 kant gör mig galen !!! en tjej som slickar mig samtigt som min kille tar henne bakifrån 
    Lägg fram förslaget och ge er ut på jakt!! :D
  • Anonym (AM)
    Tom Araya skrev 2011-10-28 04:53:32 följande:
    Ursäkta att jag som kille lägger mig i en tjejdiskussion men...
    Det finns massor av tjejer därute som inte räknar sig som bi eller homo och som hänger på de vanliga ställena, ser ut som vanliga tjejer men gärna provar tjejsex eller trekanter med två tjejer + en kille.
    Absolut.! Kan dock vara lite klurigt att lägga fram förslaget ;)
Svar på tråden Jag är sugen på att testa tjejsex ..