• Anonym

Möte med chefen om min lojalitet

Jag har blivit kallad till ett möte hos chefen om min lojalitet skriver hon.... Vad kan hon mena med detta???

Jag jobbar som personlig assistent.

Det ska visst handla om hur jag uttryckte mig för dom anhöriga när hon hade möte där...

Vad kan man ha sagt för fel???

Ja det visar väl sig...

Men lojalitet är väl hur man är mot en person? Så hon kan ta upp att jag kanske sa något emot henne... Glad

• Svar på tråden Möte med chefen om min lojalitet
  • Anonym

Kritiserade du företaget, chefen, berättade om brister eller något sådant? Du har rätt att ta med dig en fackrepresentant om du vill. Du kan även spela in mötet i hemlighet om du vill.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-14 13:02:46 följande:
    Kritiserade du företaget, chefen, berättade om brister eller något sådant? Du har rätt att ta med dig en fackrepresentant om du vill. Du kan även spela in mötet i hemlighet om du vill.
    Nä det är det jag kan inte minnas att jag sa något negativt... Jag förmedlade mellan chefen och brukaren och sen sa jag bara vad jag tyckte... Om jobb situationen... Och det borde man väl få göra???

Det kommer att vara med en från kommunal och även PA = Personal ansvarig
  • Tonårsmamman1

Hon menar kanske att du inte är lojal mot din arbetsgivare när du pratar med de anhöriga. Att du pratar skit helt enkelt.

• Anonym
    Tonårsmamman1 skrev 2011-10-14 13:05:00 följande:
    Hon menar kanske att du inte är lojal mot din arbetsgivare när du pratar med de anhöriga. Att du pratar skit helt enkelt.
    Pratar jag då skit om chefen eller dom anhöriga???
  • Anonym

Eller kan hon kanske mena att jag inte är sanningsenlig när jag sitter med dom anhöriga???

A, jag vet inte... Får väl se på mötet.

• FruLiNi

Antar att hon inte tycker att du har varit lojal mot din arbetgivare. Säkert något du sa vid mötet med de anhöriga, som hon fann olämpligt.

Glöm inte uppdatera läget sen!

• Anonym
    FruLiNi skrev 2011-10-14 13:07:07 följande: