Inlägg från: Anonym (Carro) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Carro)

Ni som gillar smisk, när kom intresset för det?

Jag och många andra tycker om att få smisk ibland, antingen i samband med sex, som bestraffning, eller annan anledning. Jag är mycket nyfiken när i tiden upptäckte ni detta och hur gick det till? Själv är jag övertygad om att det hänger samman med uppväxten då det hände ( inte så ofta men i alla fall..) att jag fick smisk på bara ändan över föräldrarnas knän men tror att de flesta har fått intresset och fixeringen vid smisk på annat sätt. Berätta!

• Svar på tråden Ni som gillar smisk, när kom intresset för det?
  • Anonym (Carro)
    edonator skrev 2011-10-14 14:50:08 följande:
    Slog dina föräldrar dig? Förvånad

Jag tror iofs att det är fler kvinnor än män som gillar att bli smiskade. Förmodligen hänger det ihop med fysiologi, blodflöden och nervbanor hos kvinnor. Vi har ju olika könsorgan män och kvinnor.
    Ja det hände. Det gjorde mycket som var bra men detta satte sina spår. Är övertygad att mitt smiskintresse åtminstone delvis kommer därifrån. Framför allt intresset för smisk som 'bestraffning'. Som förspel eller del av sexakt håller jag med om att allt blodflöde som strömmar till de nedre regionerna förstärker sexet och känslorna men undergivenheten och viljan att känna klatcharna på skinkorna måste inte nödvändigtvisa hänga ihop.
  • Anonym (Carro)
    Johnbysto skrev 2011-10-16 01:02:07 följande:
    Det har det väl.....Jag gillar inte detta..En kille som fäster råttfällor på brösten på en kvinna???...slår henne så det blöder och hon blir röd??? Fäster klädnypor på henne så hon gråter...Njutning???

Det var INTE sånt jag tänkte på¨när jag startade tråden. Det handlar rent om smisk på stjärten och inte annan typ av smärta.
  • Anonym (Carro)
    Anonym (Lillflickan) skrev 2011-10-16 16:09:03 följande:
    Det trodde jag man kunde läsa sig till, men moralens väk´tare kommer dragandes med tortyr och jag vet inte vad. Vi är så många som tycker om att få smisk.

Tack! Vill du dela med dig av hur du får smisk? Med vad? Över hans knän eller annan ställning? Hur låter du när du får smisk?Skrattande
  • Anonym (Carro)

Funderar ni också över hur andra får smisk? Och varifrån intresset kommer?

Svar på tråden Ni som gillar smisk, när kom intresset för det?