• Anonym

Han kommer så fort

Jag har träffat en man. Jag märkte redan första gången vi hade sex att han kom väääldigt fort. Tänkte att han kanske var nervös och så. Men nu snart ett år senare så snackar vi ungefär 10 juck, max 30 sekunder och han kommer direkt!! Ibland inte ens 30 sekunder!!!! Ungefär.

Jag vet fan inte hur vi ska lösa det! Han kan alltid hålla ut längre vid andra gången. Men ibland bara några minuter där.

Han sa att det alltid har varit sådär. Men aldrig testat någonting..

Så jag vet fan inte hur man ska komma vidare. TIPS, tack!

• Svar på tråden Han kommer så fort
  • Stevie Winwood

har aldrig testat själv....men pubisring kanske hjälper. tror det finns krämer som gör killen mindre känslig också..

• Anonym
    Stevie Winwood skrev 2011-10-14 21:48:16 följande:
    har aldrig testat själv....men pubisring kanske hjälper. tror det finns krämer som gör killen mindre känslig också..
    Vi har profat sprayen. Men det kändes bara konstigt sa han. Kom lika fort iaf. Sprayen och krämen borde ju vara någonting liknande varandra?
  • Vassandra

Killar brukar kunna hålla på längre om de är onyktra. Men annars finns bedövande krämer och även piller som gör ollonet mindre känsligt. Men börja med alkohol och se hur det blir för honom. ;)

• Anonym (är van)

Mitt ex gick det också väldigt fort för... Vi var ihop i fyra år och det blev aldrig bättre, han testade sprayen. Det funkade väl "sådär" och var inte värt det.

När jag för fyra år sedan blev ihop med min nuvarande så tänkte jag att nu kommer jag äntligen bli ordentligt knullad (på ren svenska) liksom  men näe, han har samma "problem"

Periodvis är det ju ganska jobbigt, man blir sexuellt frustrerad, dom slutar ju precis när man börjar komma igång. Men man kan ju inte direkt säga något om det heller för det gör ju knappast saken bättre..

Det är liksom lite som att sitta och pissa men behöva knipa av mitt i strålen när dom sprutar mitt i sexet.

Men man vänjer sig.. 

• Anonym
    Anonym (är van) skrev 2011-10-14 23:28:02 följande:
    Mitt ex gick det också väldigt fort för... Vi var ihop i fyra år och det blev aldrig bättre, han testade sprayen. Det funkade väl "sådär" och var inte värt det.

När jag för fyra år sedan blev ihop med min nuvarande så tänkte jag att nu kommer jag äntligen bli ordentligt knullad (på ren svenska) liksom  men näe, han har samma "problem"

Periodvis är det ju ganska jobbigt, man blir sexuellt frustrerad, dom slutar ju precis när man börjar komma igång. Men man kan ju inte direkt säga något om det heller för det gör ju knappast saken bättre..

Det är liksom lite som att sitta och pissa men behöva knipa av mitt i strålen när dom sprutar mitt i sexet.

Men man vänjer sig.. 

Värdelöst att ha sex med killar som kommer för fort. Vad får du ut av det? Har du ens någon sexlust när du blir besviken gång på gång på sexet?
  • Anonym (är van)
    Anonym skrev 2011-10-14 23:33:34 följande:
    Värdelöst att ha sex med killar som kommer för fort. Vad får du ut av det? Har du ens någon sexlust när du blir besviken gång på gång på sexet?
    Mjo.. Men ibland känns det inte värt det. Man kanske är helt nyduschad och så. Och då ska man ligga för att egentligen bara hinna bli blöt och sprutad i.. Samtidigt så vill jag ju vara nära min älskade och han gör det ju inte med flit, men visst är det trist..
  • jossaan

Va tråkigt :( men det ska finnas kondom med nått bedövande medel i, vet dock inte om det är nån skillnad på dom och på sprayen som ni testat. 

• Anonym

Jag har liknande problem. Jag kommer inte för fort och kan köra på men när man pumpar på ett tag så närmar det sig för tjejen att komma och då blir hon alltid så tajt innan. Då är det nästan omöjligt att hålla sig. Det märks att fittan är konstruerad för att mjölka ur mannens sperma. Det blir sånt jäkla grepp på slutet. Och om man inte vill spruta i henne så innebär det att man avbryter precis innan hon kommer. Nån som känner igen detta?

• Anonym (been there..)

Har levt med min sambo i snart 5 år och han har alltid haft svårt att hålla sig en längre stund. Det går väldigt snabbt för honom. Nu när jag inte äter preventivmedel så måste vi köra med kondom. Han är rätt stor så kondomen sitter rätt tajt på honom och ringen på kondomen fungerar som en penisring.. Sedan dess har vi knullat lääänge! kanon!

Så testa penisring :) Det kanske funkar för er me  Flört 

• Anonym

Tack för tipsen :)

Vi får prova med en ring. Ibland kan jag knappt ta i honom utan att han kommer i byxorna!

Svar på tråden Han kommer så fort