• Anonym

Han kommer så fort

Jag har träffat en man. Jag märkte redan första gången vi hade sex att han kom väääldigt fort. Tänkte att han kanske var nervös och så. Men nu snart ett år senare så snackar vi ungefär 10 juck, max 30 sekunder och han kommer direkt!! Ibland inte ens 30 sekunder!!!! Ungefär.

Jag vet fan inte hur vi ska lösa det! Han kan alltid hålla ut längre vid andra gången. Men ibland bara några minuter där.

Han sa att det alltid har varit sådär. Men aldrig testat någonting..

Så jag vet fan inte hur man ska komma vidare. TIPS, tack!

• Svar på tråden Han kommer så fort
  • Anonym (Marcus)
    Anonym (Alla kan lära) skrev 2011-12-16 17:13:34 följande:
    Ärligt jag tror de flesta klarar av att hantera detta om de lär sig bra teknik. Om jag har ett långt förspel så händer det ofta att jag får känningar av att komma redan efter en minut. Man lär sig tekniken för att inte komma. Det handlar dels om att fokusera på nånting annat i huvet, djup koncentration. Jag brukar tex fokusera på en visuell punkt i min närhet och enbart tänka på denna punkten och dels om att kunna knipa av orgasmen, det handlar bara om att träna p-muskeln (eller vad den nu heter) att bli tillräckligt stark. Det är samma muskel man använder när man kniper av kiss-strålen. I början är man svag men med träning kan alla lära sig att knyta den så hårt att orgasmen trycks tillbaka och man kan fortsätta. Så vill han lära sig detta är det bara att sätta igång och öva.
    Tyvärr kan inte alla lära. Jag är 40 år och har tränat en hel del de senaste 20 åren, försökt lära mig olika tekniker etc, men ollonet är helt enkelt för känsligt och det finns bara två sätt för mig att hålla längre:

1) Kondom: Inte så skönt men just därför klarar jag längre än vad hon vill.
    2) Priligy: Lika skön känsla som utan piller men jag klarar typ 15 minuter med Priligy mot kanske 2-3 minuter utan. Nackdelen är att man måste ta den ganska dyra tabletten några timmar i förväg, d.v.s. måste "planera" för sex, och att jag ibland fått ont i huvudet dagen efter (vilket det iofs varit värt...).
  • Anonym (Alla kan lära)
    Anonym (Marcus) skrev 2011-12-17 12:35:23 följande:
    Tyvärr kan inte alla lära. Jag är 40 år och har tränat en hel del de senaste 20 åren, försökt lära mig olika tekniker etc, men ollonet är helt enkelt för känsligt och det finns bara två sätt för mig att hålla längre:

2) Priligy: Lika skön känsla som utan piller men jag klarar typ 15 minuter med Priligy mot kanske 2-3 minuter utan. Nackdelen är att man måste ta den ganska dyra tabletten några timmar i förväg, d.v.s. måste "planera" för sex, och att jag ibland fått ont i huvudet dagen efter (vilket det iofs varit värt...).
    Jag förstår att vi är olika känsliga men att knipa ihop har inget att göra med hur lätt du har för att komma, det har att göra med hur starka knipmuskler du har. Det går att mota tillbaka orgasmen efter att den startat.
  • Anonym (:()
    Anonym (Alla kan lära) skrev 2011-12-17 13:51:19 följande:
    Jag förstår att vi är olika känsliga men att knipa ihop har inget att göra med hur lätt du har för att komma, det har att göra med hur starka knipmuskler du har. Det går att mota tillbaka orgasmen efter att den startat.
    Men hos min sambo leder knipandet till att han slaknar. Hur tänker du att man kan göra då?
    Tjej som jag är kan jag inte få multipla orgasmer. En gång var jag nära, men annars så blir jag väldigt känslig efteråt så mer stimulering gör "ont" och kan bara inte trigga mer upphetsning. Får jag en "dålig" orgasm så är det kört. Alltså när jag känner att det "bryter ut", fast utan att ge vällustkänslor. sambon upplever det likadant, att även om han stoppar en orgasm - när den börjat eller just innan - s verkar signalerna gått till hjärnan att han har kommit, och loppet är kört.
  • Furstinna

Nehe mitt tips va tydligen inte bara en suck.. Hehe

Furstinna skrev 2011-12-17 17:23:42 följande:
    Nehe mitt tips va tydligen inte bara en suck.. Hehe
    Hehe, fick bara en sån hopplöshetskänsla när du skrev att det inte funkade så bra... Tungan ute
  • Furstinna

Ja men jag va yngre då och även han. Ganska vanligt problem bland yngre pojkar. Men kanske fungerar de på sin sambo. Alt är att han får komma direkt och att han den tillfredsställer dig tills han är redo igen och kan hålla längre :)

Furstinna skrev 2011-12-17 17:44:04 följande:
    Ja men jag va yngre då och även han. Ganska vanligt problem bland yngre pojkar. Men kanske fungerar de på sin sambo. Alt är att han får komma direkt och att han den tillfredsställer dig tills han är redo igen och kan hålla längre :)
    Han är nog lite för pryd för att kunna titta ensam på porr, tror jag Rynkar på näsan. Vi kör oftast alternativ 2, men han blir så stressad av sitt "misslyckande" att han blir helt manisk mellan mina ben! Och det ger inte mig så mycket, blir bara öm. Obestämd
    Nåväl, jag försöker lära honom. Det går väääldigt sakta, men små små framsteg ser (känner) jag.
    Furstinna skrev 2011-12-17 17:44:04 följande:
    Det tråkiga är att detta inte var ett problem de första åren, det har blivit värre senaste 2. Något medicinskt måste det nästan vara...

Någon som vet varför det problemet helt plötsligt uppstår? t
  • Anonym (snäckan)

En kille jag va tillsammans med i flera år hade samma problem,men han lärde sig att hålla igen och på slutet kunde han hålla sig jättebra, vet inte va det berodde på 

• Anonym
    Anonym (:() skrev 2011-12-17 12:07:33 följande:
    Känner igen det där, det är otroligt frustrerande och det har tyvärr nästan "dödat" sexlivet här hemma. När han lyckas klämma åt och hindra utlösningen blir ofta resultatet att han slaknar helt... Sen ska han stress-pleasa mig vilket bara gör ont. Gaaah, blir tokig! har periodvis fått stänga av sexlusten. Onani är tydligen inte heller helt tillåtet här hemma.
    Ändå klagar han på att jag inte släpper till, men vad fan ska jag göra? Gå in för det och bli besviken varje gång>? Det fixar jag inte fler år...Vad för läkemedel???

Priligy!! Någon som skrivit om det här ovan.
  • Anonym (snäckan)
    Anonym (Marcus) skrev 2011-12-17 12:35:23 följande:

Är iof tjej men jag har hört att om killen gå mycket utan kallingar och dra tillbaka förhuden i byxorna så de stöter emot mycket så bli man inte lika känslig och kan hålla sig längre
  • Anonym (erfaren man)

Prata med varandra. Vill han verkligen hålla sig längre? Är han verkligen genuint intresserad av att tillfredsställa dig? Det är för mig mycket förvånande att han inte kan hålla sig längre den andra gången...
    Har han under åtens lopp och fortfarande runkat med en så tokig teknik att han alltid strävar efter att komma så fort som möjligt? Hans hjärna och hans eget belöningssystem kanske (medvetet eller omedvetet) bara är inställd på att komma absolut fortast möjligt?

Om han är genuint intresserad så finns det en del du kan göra för att hjälpa honom.
    Sluta helt att fokusera på hans stånd och på hans kuk överhuvudtaget.
    Om han kommer över sin rädsla för att komma för fort så kommer det sannolikt att lösa sig helt automatiskt.
    Se till att behålla er gemensamma upphetsning trots att han har kommit. Visa honom att det inte spelar någon roll, övertyga honom om det genom att visa mycket tydligt att du fortfarande är kåt och att du är tänd på honom.
    Låt honom inte fokusera på känslan (bli manisk) att han misslyckats, låt honom inte bli trött och börja gäspa, utan visa honom att han fortfarande kan lyckas på massor av andra sätt.
    Det som tänder oss män allra mest är att ni kvinnor visar att ni är kåta och tända på oss!

Ta kommandot och utnyttja hela hans kropp, strunta i att kuken är slak.
    Om han har muskler, säg t ex: jag blir så kåt av dina läckra biceps/vader/lårmuskler, spänn muskeln så jag får gnida fittan mot den! (Om du vill att han ska träna så är detta den absolut bästa uppmuntran han kan få...)
    Eller hans mun/tunga/ansikte/rygg/rumpa/hand/fot/tå, eller vad som helst som du kan tänka dig att tända på, som du kan tänka dig att utnyttja för din egen njutning!
    Han kommer känna sig stolt att du tänder på honom, om han har muskler kommer han att bli jättestolt... Fråga honom vid annat tillfälle vad på hans kropp som han själv är mest stolt över. Visa honom nästa gång att du tänder på just det som han berättade (om det nu inte är kuken, för då är han nog ett hopplöst fall...).
    Var modig, var kåt, gnid fittan mot det han är mest stolt över, så är chansen god att han får stånd igen, kanske för tredje gången...

När han ser att du tänder på honom, att du kan ha det skönt trots att han kommit för fort, så kan han få stånd igen och han kan komma in i dig på nytt och han kan hålla sig mycket mycket längre en andra eller tredje gång!

Ett annat knep är att dra ut på förspelet och att smeka hans kuk och ollonet mycket och länge tills hans känslighet har minskat, kanske så länge att ståndet mjuknar lite. Då kan han tränga in och förhoppningsvis inte vara så känslig.
    (Men sannolikt är problemet minst 90% psykiskt, så det kanske inte hjälper...).

När han känner sig lugn och trygg och övertygad att han klarar av att tillfredsställa dig, och göra dig nöjd på flera sätt än bara med sin kuk, så kommer han att kunna hålla igen längre och längre.
    Det är just att han är orolig och rätt att komma för tidigt (att inte klara av att tillfredsställa dig, att göra dig besviken, etc ...) som gör att han kommer för fort.

När jag var riktigt ung kom jag alltid för tidigt. Vissa problem hade jag nog fram till 25 års ålder och ibland ändå upp till 30.
    Numera som mogen gentleman (50) så kan jag hålla på hur länge som helst. Jag bestämmer helt och hållet själv när jag ska komma. Om min kvinna är mycket tänd och kommer snabbt så måste jag ibland anstränga mig för att hålla mig under den första känsliga stunden (5- 10 minuter) men efter att det har passerat så kan jag hålla på en hel kväll och även hela natten om hon så vill.
    I vanliga fall brukar jag dock vilja komma alldeles strax efter henne, precis sedan jag har njutit av hennes orgasm (det kan vara hennes första, andra, tredje eller så många som hon önskar...)

• temptation
    Det är så sjukt trist med killar som kommer för fort! Jag tycker faktiskt att sexet kan kvitta om killen inte kan hålla på tills jag får orgasm. Vi är väl alla olika kanske? Det beror väl lite på hur mycket manälskar/gilla  en kille också. Sex måste inte vara allt. 5 tips för att inte komma för tidigt finns att läsa
Svar på tråden Han kommer så fort