Prata med varandra. Vill han verkligen hålla sig längre? Är han verkligen genuint intresserad av att tillfredsställa dig? Det är för mig mycket förvånande att han inte kan hålla sig längre den andra gången...
Har han under åtens lopp och fortfarande runkat med en så tokig teknik att han alltid strävar efter att komma så fort som möjligt? Hans hjärna och hans eget belöningssystem kanske (medvetet eller omedvetet) bara är inställd på att komma absolut fortast möjligt?
Om han är genuint intresserad så finns det en del du kan göra för att hjälpa honom.
Sluta helt att fokusera på hans stånd och på hans kuk överhuvudtaget.
Om han kommer över sin rädsla för att komma för fort så kommer det sannolikt att lösa sig helt automatiskt.
Se till att behålla er gemensamma upphetsning trots att han har kommit. Visa honom att det inte spelar någon roll, övertyga honom om det genom att visa mycket tydligt att du fortfarande är kåt och att du är tänd på honom.
Låt honom inte fokusera på känslan (bli manisk) att han misslyckats, låt honom inte bli trött och börja gäspa, utan visa honom att han fortfarande kan lyckas på massor av andra sätt.
Det som tänder oss män allra mest är att ni kvinnor visar att ni är kåta och tända på oss!
Ta kommandot och utnyttja hela hans kropp, strunta i att kuken är slak.
Om han har muskler, säg t ex: jag blir så kåt av dina läckra biceps/vader/lårmuskler, spänn muskeln så jag får gnida fittan mot den! (Om du vill att han ska träna så är detta den absolut bästa uppmuntran han kan få...)
Eller hans mun/tunga/ansikte/rygg/rumpa/hand/fot/tå, eller vad som helst som du kan tänka dig att tända på, som du kan tänka dig att utnyttja för din egen njutning!
Han kommer känna sig stolt att du tänder på honom, om han har muskler kommer han att bli jättestolt... Fråga honom vid annat tillfälle vad på hans kropp som han själv är mest stolt över. Visa honom nästa gång att du tänder på just det som han berättade (om det nu inte är kuken, för då är han nog ett hopplöst fall...).
Var modig, var kåt, gnid fittan mot det han är mest stolt över, så är chansen god att han får stånd igen, kanske för tredje gången...
När han ser att du tänder på honom, att du kan ha det skönt trots att han kommit för fort, så kan han få stånd igen och han kan komma in i dig på nytt och han kan hålla sig mycket mycket längre en andra eller tredje gång!
Ett annat knep är att dra ut på förspelet och att smeka hans kuk och ollonet mycket och länge tills hans känslighet har minskat, kanske så länge att ståndet mjuknar lite. Då kan han tränga in och förhoppningsvis inte vara så känslig.
(Men sannolikt är problemet minst 90% psykiskt, så det kanske inte hjälper...).
När han känner sig lugn och trygg och övertygad att han klarar av att tillfredsställa dig, och göra dig nöjd på flera sätt än bara med sin kuk, så kommer han att kunna hålla igen längre och längre.
Det är just att han är orolig och rätt att komma för tidigt (att inte klara av att tillfredsställa dig, att göra dig besviken, etc ...) som gör att han kommer för fort.
När jag var riktigt ung kom jag alltid för tidigt. Vissa problem hade jag nog fram till 25 års ålder och ibland ändå upp till 30.
Numera som mogen gentleman (50) så kan jag hålla på hur länge som helst. Jag bestämmer helt och hållet själv när jag ska komma. Om min kvinna är mycket tänd och kommer snabbt så måste jag ibland anstränga mig för att hålla mig under den första känsliga stunden (5- 10 minuter) men efter att det har passerat så kan jag hålla på en hel kväll och även hela natten om hon så vill.
I vanliga fall brukar jag dock vilja komma alldeles strax efter henne, precis sedan jag har njutit av hennes orgasm (det kan vara hennes första, andra, tredje eller så många som hon önskar...)