Anonym (babe) skrev 2011-10-27 20:47:14 följande:
Hihi jaa herregud jag känner mig så fånig! Han kommer till min arbetsplats på tisdag och ska stanna till onsdag, dvs. sova en natt på hotell. Jag ältar som fasen nu vad jag ska ha på mig på jobbet på tisdag! Vill vara smakfullt sexig utan att det är för vulgärt eller uppenbart, är ju på jobbet för guds skull! ;) Och det är inte den lättaste kombo att få till...! Vet inte om jag vågar i "skarpt läge" men skulle vilja säga till honom (om vi får en sekund eller två utan hans eller mina kollegor) att jag skulle tycka att det vore roligt att träffa honom utanför jobbet någon gång. Ska peppa mig själv så att jag inte fegar ur. :) Vi bor inte i samma stad så det är kanske inte helt lätt att få till men min tanke är ju att han ska nappa på det och föreslå att vi ska hitta på något tisdag kväll efter jobbet (han ska ju ändå sova i stan)... Är det för långsökt...?
Ooh, men det var ju ett riktigt bra sms du skrev då! Går det inte att komma på nåt liknande i situationen du är i nu? Du har inte köpt något nyligen som går att "göra sexigt" i ett sms? Som hellokillerN skrev här ovanför, kan du ju nämna badkaret, typ; "Var på stan idag och köpte badskum, ska bli så skönt att krypa ner i ett varmt bad när jag kommer hem! Synd bara att ingen kan göra mig sällskap..."
Älskar tråden by the way, underbart! :D
INTE fega ur!!!
Vet precis hur jobbigt det känns med dem där klädvalen =P... Vad sjutton ska man ha på sig liksom...
Tror ändå att det bästa är att bara vara sig själv och ha något man känner sig bekväm i =)
Klart Du ska fråga om han vill göra nåt när han är kvar i stan!! Du MÅSTE
Jag vill ju höra fortsättningen
Nu vet jag iaf vad HAN gillar och vi har träffats och ska träffas igen i helgen
Jag har t om. skickat mms på valda delar av mig =P Dem gillas skarpt
(LordByron) Humor är riktigt bra att ha...
Benjimom: TACK det var ett väldigt bra tips