• PringlesPrincessan

Småsexiga SMS... vad skriver man...?

Har en kille på G men det inte hänt nåt än.. 
    Vi har pratat och smsat ganska mycket och i "undertexterna" kommer lite fram om vad vi skulle vilja göra meeen...
    Jag är lite blyg när det gäller sådant här och tycker det är jättesvårt att komma på vad jag ska skriva... för jag VILL skriva nåt...

Lite retsamt.. utan grova ord... men ändå lite småsexigt liksom

Nån här som kan vara till HJÄLP!!!

• Svar på tråden Småsexiga SMS... vad skriver man...?
  • Anonym

Oooh jag ska tänka ut lite... Skriv att du varit och köpt nya underkläder.. det kommer han garanterat fråga mer om, då kan du fortsätta :P

• Obsidian

Jag gjorde så här en fredagskväll, när vi (jag och min kk) skulle träffas senare efter tolvslaget. Runt 19.00 skickade jag ett "inledande" sms där beskrev hur jag smekte honom när han satt i soffan, hur jag klädda av honom plagg för plagg och överöste hans kropp med heta kyssar... kyssarna fortsatte mot hans ädlare delar.

Två timmar senare fick han nästa sms som fortsatte, och talade om hur mina fuktiga läppar rörde vid hans k*k... hur mina händer smekte insidan av hans lår och därefter började massera hans pung osv.

Innehållet i smsen eskalerade och han fick ett varannan timme. Han hade inte en aning om att de skulle komma, men blev glatt överraskad. Smsen beskrev kort och gott hur jag sög av honom. Tanken var ju att exakt detta skulle äga rum när vi träffades senare under natten. Flört
    Kort och gott, en form av förspel.

Något sådant kan ju vara lite väl "häftigt" beroende på vart ni står i förhållande till varandra. Tycker du om att skriva annars?

• Anonym (ja ba)
    Obsidian skrev 2011-10-21 19:14:32 följande:
    Något sådant kan ju vara lite väl "häftigt" beroende på vart ni står i förhållande till varandra. Tycker du om att skriva annars?
    Faktum är att det kan vara direkt avtändande också. Speciellt om det inte är riktigt äkta, vilket det faktiskt sällan är – ofta mer ägnar att sas kittla mottagaren än äkta känsla.
    Var dig själv. Är du lite blyg, stå för det. Man kan vara blyg utan att vara direkt tafatt, bara man ändå vara sig själv.
  • Obsidian

Man får ju givetvis känna personen tillräckligt väl innan man testar något som jag beskrev. Det är inget du gör med en person du känt någon månad bara. Båda ska givetvis känna sig bekväma med det.

• Anonym (babe)

Oh sånt är så svårt! Jag har träffat en kille genom jobbet (vi jobbar inte på samma arbetsplats men han arbetar som konsult och besöker därför oss ibland). Första gången vi sågs gav han mig sitt visitkort (efter att vi sneglat på varandra hela dagen, småflirtat etc.) och sa "...om det skulle va nåt..." så blinkade han till mig. Inget privat nummer fanns på kortet tyvärr så jag skickade ett mail ett par dagar senare där jag skrev att det var kul att träffa honom och att jag hoppades att det skulle bli snart igen. Fick svar där han skrev att han skulle dyka upp redan nästa vecka och så har det hållit på nu i en månad. Vi har fortsatt skicka mail i veckorna men nu vill jag "hotta upp det lite". Skriva mail med sexig underton utan att det blir för uppenbart. Så fort vi ses (på jobbet) ger han mig sexiga blickar och han har mig som i en liten ask om han vill. Men jag vill inte visa det för mycket heller, haha! Vill ju inte få honom avtänd genom att verka för på...! Är inte heller ute efter ett förhållande just nu, men skulle inte ha något emot att träffa honom utanför jobbet. Han är 35 och jag 25.

Vad säger du TS, ska vi koka ihop nåt bra tillsammans? :) Where to begin...?

• Kamme

Jag brukar typ
    "i be putin' ma peenice in yer hoole"
    "twistin' an turnin, rashing an' burnin"
    "you sexy sexy now, girl come my hoome"

works every time 

• Anonym (Lord Byron)

"Hej vännen, sitter på T-banan. Det är en så skön känsla när den glider in i tunneln, man undrar hur den får plats, det är så trångt där. Varmt är det också.

Ses snart, puss" 

• Kamme
    Anonym (Lord Byron) skrev 2011-10-22 15:25:42 följande:
    "Hej vännen, sitter på T-banan. Det är en så skön känsla när den glider in i tunneln, man undrar hur den får plats, det är så trångt där. Varmt är det också.

Ses snart, puss" 
    ehhmm... Naeee du, hade jag fått den där hade jag tänkt "den här bruden är dum i huvudet" inte att hon var pilsk...
  • diamonden

Ses snart, puss" 
    Kamme skrev 2011-10-22 18:50:11 följande:
    ehhmm... Naeee du, hade jag fått den där hade jag tänkt "den här bruden är dum i huvudet" inte att hon var pilsk...
    HAHAHAHAHA håller med dig till fullo kamme :P det där lät bara sjukt :D möjligtvis lite kul med, jag skulle nog garva om jag var kille och fick ett sånt sms :P
  • Anonym (tjej)

Ses snart, puss" 

Ha ha, mysko!!!
    Du hade nog inte blivit långvarig i mitt liv ;) 
Svar på tråden Småsexiga SMS... vad skriver man...?