• Obsidian

Småsexiga SMS... vad skriver man...?

Jag gjorde så här en fredagskväll, när vi (jag och min kk) skulle träffas senare efter tolvslaget. Runt 19.00 skickade jag ett "inledande" sms där beskrev hur jag smekte honom när han satt i soffan, hur jag klädda av honom plagg för plagg och överöste hans kropp med heta kyssar... kyssarna fortsatte mot hans ädlare delar.

Två timmar senare fick han nästa sms som fortsatte, och talade om hur mina fuktiga läppar rörde vid hans k*k... hur mina händer smekte insidan av hans lår och därefter började massera hans pung osv.

Innehållet i smsen eskalerade och han fick ett varannan timme. Han hade inte en aning om att de skulle komma, men blev glatt överraskad. Smsen beskrev kort och gott hur jag sög av honom. Tanken var ju att exakt detta skulle äga rum när vi träffades senare under natten. Flört
    Kort och gott, en form av förspel.

Något sådant kan ju vara lite väl "häftigt" beroende på vart ni står i förhållande till varandra. Tycker du om att skriva annars?

• Obsidian

Man får ju givetvis känna personen tillräckligt väl innan man testar något som jag beskrev. Det är inget du gör med en person du känt någon månad bara. Båda ska givetvis känna sig bekväma med det.

Svar på tråden Småsexiga SMS... vad skriver man...?