Inlägg från: Anonym (babe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (babe)

Småsexiga SMS... vad skriver man...?

Oh sånt är så svårt! Jag har träffat en kille genom jobbet (vi jobbar inte på samma arbetsplats men han arbetar som konsult och besöker därför oss ibland). Första gången vi sågs gav han mig sitt visitkort (efter att vi sneglat på varandra hela dagen, småflirtat etc.) och sa "...om det skulle va nåt..." så blinkade han till mig. Inget privat nummer fanns på kortet tyvärr så jag skickade ett mail ett par dagar senare där jag skrev att det var kul att träffa honom och att jag hoppades att det skulle bli snart igen. Fick svar där han skrev att han skulle dyka upp redan nästa vecka och så har det hållit på nu i en månad. Vi har fortsatt skicka mail i veckorna men nu vill jag "hotta upp det lite". Skriva mail med sexig underton utan att det blir för uppenbart. Så fort vi ses (på jobbet) ger han mig sexiga blickar och han har mig som i en liten ask om han vill. Men jag vill inte visa det för mycket heller, haha! Vill ju inte få honom avtänd genom att verka för på...! Är inte heller ute efter ett förhållande just nu, men skulle inte ha något emot att träffa honom utanför jobbet. Han är 35 och jag 25.

Vad säger du TS, ska vi koka ihop nåt bra tillsammans? :) Where to begin...?

• Anonym (babe)