Inlägg från: Anonym (babe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (babe)

Småsexiga SMS... vad skriver man...?

Oh sånt är så svårt! Jag har träffat en kille genom jobbet (vi jobbar inte på samma arbetsplats men han arbetar som konsult och besöker därför oss ibland). Första gången vi sågs gav han mig sitt visitkort (efter att vi sneglat på varandra hela dagen, småflirtat etc.) och sa "...om det skulle va nåt..." så blinkade han till mig. Inget privat nummer fanns på kortet tyvärr så jag skickade ett mail ett par dagar senare där jag skrev att det var kul att träffa honom och att jag hoppades att det skulle bli snart igen. Fick svar där han skrev att han skulle dyka upp redan nästa vecka och så har det hållit på nu i en månad. Vi har fortsatt skicka mail i veckorna men nu vill jag "hotta upp det lite". Skriva mail med sexig underton utan att det blir för uppenbart. Så fort vi ses (på jobbet) ger han mig sexiga blickar och han har mig som i en liten ask om han vill. Men jag vill inte visa det för mycket heller, haha! Vill ju inte få honom avtänd genom att verka för på...! Är inte heller ute efter ett förhållande just nu, men skulle inte ha något emot att träffa honom utanför jobbet. Han är 35 och jag 25.

Vad säger du TS, ska vi koka ihop nåt bra tillsammans? :) Where to begin...?

• Anonym (babe)

Hihi jaa herregud jag känner mig så fånig! Han kommer till min arbetsplats på tisdag och ska stanna till onsdag, dvs. sova en natt på hotell. Jag ältar som fasen nu vad jag ska ha på mig på jobbet på tisdag! Vill vara smakfullt sexig utan att det är för vulgärt eller uppenbart, är ju på jobbet för guds skull! ;) Och det är inte den lättaste kombo att få till...! Vet inte om jag vågar i "skarpt läge" men skulle vilja säga till honom (om vi får en sekund eller två utan hans eller mina kollegor) att jag skulle tycka att det vore roligt att träffa honom utanför jobbet någon gång. Ska peppa mig själv så att jag inte fegar ur. :) Vi bor inte i samma stad så det är kanske inte helt lätt att få till men min tanke är ju att han ska nappa på det och föreslå att vi ska hitta på något tisdag kväll efter jobbet (han ska ju ändå sova i stan)... Är det för långsökt...?

Ooh, men det var ju ett riktigt bra sms du skrev då! Går det inte att komma på nåt liknande i situationen du är i nu? Du har inte köpt något nyligen som går att "göra sexigt" i ett sms? Som hellokillerN skrev här ovanför, kan du ju nämna badkaret, typ; "Var på stan idag och köpte badskum, ska bli så skönt att krypa ner i ett varmt bad när jag kommer hem! Synd bara att ingen kan göra mig sällskap..."

Älskar tråden by the way, underbart! :D

• Anonym (babe)
    PringlesPrincessan skrev 2011-10-29 10:49:31 följande:

INTE fega ur!!!
    Vet precis hur jobbigt det känns med dem där klädvalen =P... Vad sjutton ska man ha på sig liksom...
    Tror ändå att det bästa är att bara vara sig själv och ha något man känner sig bekväm i =)

Klart Du ska fråga om han vill göra nåt när han är kvar i stan!! Du MÅSTE
    Jag vill ju höra fortsättningen

Nu vet jag iaf vad HAN gillar och vi har träffats och ska träffas igen i helgen 
    Jag har t om. skickat mms på valda delar av mig =P Dem gillas skarpt 

Haha, I did it! Skrattande Frågade igår om han ville ta en fika efter jobbet och det skulle vi men sen jobbade vi så sent att vi bestämde oss för att ta det nästa gång han kommer. Vad bra att vi kan peppa varandra, hade nog inte gjort det annars. Hade pepptalk med brorsan också som sa att "det klart han vill ta en fika! varför skulle han inte vilja?!" Flört Så jag bestämde mig för att fråga och det gick ju vägen! Hoppas bara han dyker upp snart igen så det inte rinner ut i sanden.

Vad roligt att det går framåt för dig, hehe! Har du kommit på något bra att skriva då eller är det mest bilder som gäller nu? Flört
  • Anonym (babe)

Haha det hoppas jag också Skrattande Återkommer! Flört

Vad kul att det går i rätt riktning för er haha! Bra också att han är rakt på om du vill men inte hade vågat ta första steget. Glad

Svar på tråden Småsexiga SMS... vad skriver man...?