• LiveHappy

Neulash för att få längre ögonfransar?

Tror ni att neulash fungerar? Har sätt att många "bloggare" gör reklam för att det ska fungera, men de kanske blir betalda för att skriva en sån sak?

Så nu vill jag höra från er "vanliga" människor istället om det är någon som testat det och som kan säga att det fungerar?!  

• Svar på tråden Neulash för att få längre ögonfransar?
  • Sunshine2010

Jag kan rekommendera Peter Thomas Roth Lashes to Die for The Liner.

Min syster började använda den för en tid sedan och hennes ögonfransar är sååå långa, jag började med den i förra veckan så kan inte uttala mig, men syrrans resultat är helt otroliga.
    Jag köpte den på eleven.se, är inte bloggare bara av kött och blod

• Länisen

Min moster rekommenderade neu lash, men jag har inte testat än... planerar att göra det däremot. Ni kanske redan läst det, men det var tydligen till mot grå starr från början, och så märkte dom att alla som använde det fick jättesnygga ögonfransar. Tycker det låter rätt bra att det upptäcktes av en slump att man får långa ögonfransar av det istället för att det är framtaget för just det. Känns som att det kanske faktiskt funkar då =)

Casper 2010-06-09
  • salta katten

Jag är sugen på att testa Revitalash, verkar vara samma sak typ? 
    Fast jag vill inte ha längre fransar utan tätare, men det kanske det inte hjälper för det - någon som vet/testat 

• Sunshine2010

Jag har faktiskt testat fransförlängning, gjorde dem på salong och allt.

Lite dryga 1000lappen och DÅ fick jag en allergisk reaktion, så pass att jag fick dra bort fransarna en och en under en vecka tills de var borta. Gick med svullna ögon och kli i ögonen så jag grät av frustration.
    Jag är väldigt allergisk,mot allt känns det som så jag är väldigt noga med alla produkter jag använder.
    Kan vara bra att veta om man är allergisk/känslig rent allmänt.

• maria227

Jag och flera jag känner kör/har kört med Priori's ögonfrans serum, är samma sak som neulash och revitalash. Kostar 800-900 och finns att köpa på bla. eleven.se. Går att använda på ögonbrynen också.

Jag kan verkligen rekommendera denna produkt:)

• hotten

Bloggarna får inte betalt för att skriva något, de är heller inte bundna till att skriva något alls om produkten. Däremot har de fått produkten gratis hemskickad, för att förhoppningsvis skriva om den. (jag känner bloggare)

Nu har jag iallafall börjat med produkten (köpt själv) 4 dagen i dag så vi får se.. :)

• lovley00

Jag håller på att testa neulash just nu o visst fungerar det :) men det tar längre tid än 30dagar , kan tänka mig 3mån innan fullt resultat. Jag har innan o nu 2mån med neulash kort om ni vill se.!

• LiveHappy
    hotten skrev 2011-10-19 23:38:44 följande:
    Bloggarna får inte betalt för att skriva något, de är heller inte bundna till att skriva något alls om produkten. Däremot har de fått produkten gratis hemskickad, för att förhoppningsvis skriva om den. (jag känner bloggare)

Nu har jag iallafall börjat med produkten (köpt själv) 4 dagen i dag så vi får se.. :)
    Skvallra gärna om 2-4 veckor om du märkt någon skillnad.
Svar på tråden Neulash för att få längre ögonfransar?