• LiveHappy

Neulash för att få längre ögonfransar?

Tror ni att neulash fungerar? Har sätt att många "bloggare" gör reklam för att det ska fungera, men de kanske blir betalda för att skriva en sån sak?

Så nu vill jag höra från er "vanliga" människor istället om det är någon som testat det och som kan säga att det fungerar?!  

• Svar på tråden Neulash för att få längre ögonfransar?
  • LiveHappy
    lovley00 skrev 2011-10-20 00:14:13 följande:
    Jag håller på att testa neulash just nu o visst fungerar det :) men det tar längre tid än 30dagar , kan tänka mig 3mån innan fullt resultat. Jag har innan o nu 2mån med neulash kort om ni vill se.!
    Kan du inte lägga upp bilderna här?
  • Bobbylina

Jag har testat neulash, revitalash och en till som jag inte minns namnet på. Alla dessa funkar kanon, fransarna blir verkligen längre, man ser stor skillnad, MEN direkt när man slutar använda serumet så blir fransarna korta igen.

*Melwin*Elias*Evelina*
  • hotten
    LiveHappy skrev 2011-10-20 00:14:44 följande:
    Skvallra gärna om 2-4 veckor om du märkt någon skillnad.
    ha ha absolut, nu 10 dagen, tycker jag att ögonfransarna ser mörkare ut närmast ögonen, kanske blir det tätare?? längre är de ej än men som sagt nån skillnad är det... återkommer :)
  • LiveHappy
    hotten skrev 2011-10-25 23:58:08 följande:
    ha ha absolut, nu 10 dagen, tycker jag att ögonfransarna ser mörkare ut närmast ögonen, kanske blir det tätare?? längre är de ej än men som sagt nån skillnad är det... återkommer :)
    okej
Svar på tråden Neulash för att få längre ögonfransar?