Inlägg från: LiveHappy |Visa alla inlägg
  • LiveHappy

Neulash för att få längre ögonfransar?

Tror ni att neulash fungerar? Har sätt att många "bloggare" gör reklam för att det ska fungera, men de kanske blir betalda för att skriva en sån sak?

Så nu vill jag höra från er "vanliga" människor istället om det är någon som testat det och som kan säga att det fungerar?!  

• Svar på tråden Neulash för att få längre ögonfransar?
  • LiveHappy
    hotten skrev 2011-10-19 23:38:44 följande:
    Bloggarna får inte betalt för att skriva något, de är heller inte bundna till att skriva något alls om produkten. Däremot har de fått produkten gratis hemskickad, för att förhoppningsvis skriva om den. (jag känner bloggare)

Nu har jag iallafall börjat med produkten (köpt själv) 4 dagen i dag så vi får se.. :)
    Skvallra gärna om 2-4 veckor om du märkt någon skillnad.
  • LiveHappy
    lovley00 skrev 2011-10-20 00:14:13 följande:
    Jag håller på att testa neulash just nu o visst fungerar det :) men det tar längre tid än 30dagar , kan tänka mig 3mån innan fullt resultat. Jag har innan o nu 2mån med neulash kort om ni vill se.!
    Kan du inte lägga upp bilderna här?
  • LiveHappy
    hotten skrev 2011-10-25 23:58:08 följande:
    ha ha absolut, nu 10 dagen, tycker jag att ögonfransarna ser mörkare ut närmast ögonen, kanske blir det tätare?? längre är de ej än men som sagt nån skillnad är det... återkommer :)
    okej
  • LiveHappy
    eeeee skrev 2011-10-31 11:04:43 följande:
    kör med ricinolja istället! googla och läs. fungerar kanon på håret på huvudet också!
    Ricinolja? Hur fungerar det? Vad innehåller det som gör att håret och ögonfransarna växer snabbare?
  • LiveHappy
    eeeee skrev 2011-10-31 13:24:15 följande:
    ptja, det innehåller ricinolja ;) är ju en naturlig olja, typ som solrosolja, rapsolja, olivolja - ja, fast från ricinträdet. utvinns ur frön därifrån.. går att köpa på bodystore.com, finns även på apoteket om man frågar i kassan, alltså inget som står framme. exakt vad i det som gör att håret växer oftare kan jag inte svara på, men den ska öka hårväxten kraftigt. som sagt, googla. finns bloggar och sånt där dom lagt ut före och efter bilder :) jag har själv aldrig testat i håret, kör bara på ögonfransarna sen två veckor tillbaka kanske. men det finns en massa att läsa om det på internet :)
    Okej, har det blivit någon skillnad på dina ögonfransar under de här två veckorna? :P
  • LiveHappy

Ikväll ska jag lägga på neulash för första gången, ska bli super intressant att se om det vill fungera. Skulle vara roligt att ha långa fransar till julafton i sånna fall.

Svar på tråden Neulash för att få längre ögonfransar?