Inlägg från: Längtarefterliten |Visa alla inlägg
  • Längtarefterliten

lågt blodsocker

fair skrev 2011-10-18 02:29:27 följande:
    Okej. Jag är i vecka 27+3. Tycker bara det var så konstigt att det var så lågt. Kan det vara farligt med lågt blodsocker?
    det är ju farligt om de hamnar för lågt.. jag är diabetiker och min sköterska ska att hamnar ja på runt 1,5 så hamnar man i koma..
  • Längtarefterliten

menade inte koma.. menade medvetslös! när ja va på 1.9 svettades ja som en gris och skakade så ja kunde inte göra ett skit sjåälv.. min sambo fick mata i mig socker:/

• Längtarefterliten
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-18 15:39:58 följande:
    Hahaha när ajg svimmar skakar jag som jag kallar ( galna kosjukan) ligger och skakar som en idiot
    jobbigt är det.. tänk samtidigt få i sig massa socker;)
  • Längtarefterliten
    vadskajaghetadå skrev 2011-10-18 22:57:29 följande:
    detta är min vardag med, inte kul...
    ja himla konstigt i ditt fall i alla fall. inte att man hamnar i koma på 1,5 hoppas jag :P det är liksom inget man kan konstatera bara sådär, verkligen märkligt uttalande.
    som sagt skrev ja innan att de inte va koma ja menade utan medvetslös!
  • Längtarefterliten
    vadskajaghetadå skrev 2011-10-19 14:06:28 följande:
    ok men det kan man heller inte säga sådär definitivt.
    klart inte alla blir medvetslösa! det fattar väl jag också.. men JAG!
  • Längtarefterliten
    vadskajaghetadå skrev 2011-10-19 23:40:00 följande:
    njäe...en gång när jag var ute och drack försvann jag dock. och vakten hade ringt min sambo som kommit dit och hämtat mig med taxi. Min killes kompis var på samma krog utan att jag visste det. himla tur att han visste om min diabetes, då hade personalen gett mig sockerlösning. Min sambo kom 15 minuter senare och då var sockret "uppe" på 3.0
    jag fick fråga dagen efter om jag kunde gå osv, det kunde jag tydligen, hon hade nypt mig så jag ej skulle somna också.
    Jag har inget minne av detta, å andra sidan var jag apfull medSkäms 

fail.
    Längtarefterliten skrev 2011-10-19 21:04:48 följande:
    jaja skitsamma!
     haha japp
    låter läskigt.. de har aldrig gått ner så lågt när ja druckit alkhol men ja har varit rätt för de.. så kollar bs regelbundet, men när man är ute kan man ju dricka en cider, för det är ju socker i, fast även alhohol.. men vet att på mig så höjs sockret ganska mkt med enbart en cider.. dricker annars bara vin.
Svar på tråden lågt blodsocker