Inlägg från: Anonym (testar Gränser) |Visa alla inlägg
  • Anonym (testar Gränser)

Bisexuell med sambo

jag är gift med en man och drömmer att få vara med en kvinna. Min man vet om detta och vi är helt öppna med denna diskussion, och vi har kommit överens om att jag ska testa ha en älskarinna. Tyvärr är det inte så lätt att finna denna kvinna Tungan ute

HonSomLeverHärOchNu skrev 2011-11-02 12:51:42 följande:
    Det är nog många i vårt avlånga land som lever med den drömmen.. :)

Själv är jag öppet Bi (om man nu måste klassas in i ett fack) Jag ser mig som männsika som tycker om personer för deras utstrålning och personligheter ;)

Min man är medveten om min läggning och tycker det är okej att/om jag vill vara en en tjej rent sexuellt utanför vårt förhållande! Lyckliga jag?! Jepp men sen kommer dilemmat... Det är väldigt svårt att träffa tjejer som vill! Ibland tycker jag mig träffa tjejer/kvinnor som möjligen skulle kunna vara intresserade men hur fan vet man liksom?  Hur tar man steget ut och flöta.... Hmm Dejting sajter ger inget tycker jag.

Hur tycker ni? Är det svårare att ragga på tjejer?
    är i precis samma situation...hur finner man denna kvinna? finns också på massor med dejtingsidor men fortfarande svårt :(
    HonSomLeverHärOchNu skrev 2011-11-02 14:56:22 följande:
    Precis!

Jag vill gärna träffa någon i vardagen, i livet. Känner det ör viktigt att personkemin stämmer och det är inte det lättaste att avgöra över en dator skärm!

Är väldigt intresserad av en kvinna just nu, men det är verkligen inte lätt att flörta med henne och ännu svårare känns det eftersom man inte vet hennes läggning ;)
    då jag själv vill testa men har svårt irl att hitta någon så finns jag på vissa forum såsom sylvia.se. Finns du där?
    HonSomLeverHärOchNu skrev 2011-11-07 15:19:59 följande:
    Jepp  jag finns på det forum du skrev tidigare... Heter samma som på FL!
    hittade dig, har lämnat ett avtryck ;)
    sagorummet 3 skrev 2011-11-08 13:55:12 följande:
    Men om man inte skulle vilja ha med dem varje gång utan man vill ju vara själv med kvinnan.
    ja det är ju olika för oss alla vad vi är ute efter, och självklart för våra män också vad dom känner inför detta. Jag själv är ute efter att ha ett eget förhållande med en annan kvinna (med min mans tillåtelse). Han är inte inblandad mer än att han får höra om våra sexuella upplevelser :P
    sagorummet 3 skrev 2011-11-09 15:15:31 följande:
    Det är exakt vad jag vill :) hitta en kvinna
    Trevligt ;)...vi finns på sylvia.se flera av oss.....jag heter själv boobifun
    Anonym (också) skrev 2011-11-14 12:59:42 följande:
    Jag är 25 år och har barn och sambo även gravid och jag är också bi.

Jag saknar också tjejsex, otroligt mycket, min sambo vet att jag är bisexuell men tror inte att han vet att jag saknar något så pass mycket som jag gör. Vi har pratat om trekant och så men jag skulle vilja ha sec själv med en tjej... Det är så mysigt!

Han säger att han inte skulle bli arg om jag var med en tjej, eftersom att hon har någonting att erbjuda som han inte kan ge mig.. Men känns så dumt.. är osäker på om han verkligen menar det..
    prata om det ordentligt för att få veta om han menar det. Han kanske måste få tänka på det för att verkligen känna efter...men han kanske inte tror att du menar allvar nu..
    Anonym skrev 2011-12-28 18:50:20 följande:
    Jag undrar bara om ni som är bitjejer och uppenbart saknar tjejsex i era liv skulle tycka att det är helt ok om era män vill ha en ny mus att leka med?
    Ni vill ju uppenbart ha det men jag tror det tar hus i h-e om era män helt plötsligt skulle vilja ha det.
    ha ha mm jo men om min man vill ha en annan man är det helt grönt för mig :) vi för liksom en öppen diskussion om det hela vilket jag tror är a och o om något liknande ska fungera
    Anonym skrev 2011-12-28 20:09:55 följande:
    Jag antar att din man inte är bi? Då är det väl helt ok att han med gullar med en annan tjej, för jag ser inte skillnaden?
    Sex är sex oavsett vilket kön man har det med
    ok, men bara för att du inte ser skillnaden betyder det ju inte att det finns en. I min relation till min man är det skillnad, för oss båda. Han skulle inte vilja att jag har sex med en annan man, och jag vill inte att han har sex med en annan kvinna. Och sen skulle jag inte kalla mig bi, för jag vet inte, utan det handlar om att utforska min sexualitet och experimentera. Och nä min man är inte bi heller men vi är i samförstånd med detta och får ut nåt av det båda två, även om det för tillfället endast är i fantasin
    Anonym skrev 2011-12-28 21:01:50 följande:
    Det du säger är alltså att om du varit straight och din man varit bi så hade det varit fritt fram för han att dejta män? Ni tjejer är alldeles för revirtänkande för det och jag tror inte för ett ögonblick att du accepterat det om det varit tvärtom.
    Jag är själv gift med en bitjej och jag är straight och när vi tog upp det så sa jag att visst, dejta tjejer du så gör jag också det.
    Det blev inte så mycket tjejdejtande efter den diskussionen för hon vet att jag med fixat tjejer!
    bara för att jag är kvinna så betyder det inte att jag är som din kvinna...du verkar lite lätt fördomsfull tycker jag. Det är inte så att alla kvinnor funkar på samma sätt, och inte heller alla män. Könet gör inte personen.
    Anonym skrev 2011-12-29 08:46:45 följande:
    Du har hel rätt angående könet, men du har fortfarande inte svarat på frågan om det var ok att om din man varit bi och velat dejta män?
    Skulle knappast tro att du suttit hemma och klappat händerna
    sanningen är den att jag hade önskat att han var bi och velat träffa män, för sex. Vi diskuterar väldigt mycket om det kommer finnas någon chans att han vill exprimentera...Men än så länge så är det bara diskussioner. Så Ja jag hade nog faktiskt klappat händerna då jag tänder på mycket på tanken att min man är med en annan manTungan ute
Svar på tråden Bisexuell med sambo