Inlägg från: ALLIEVERDO |Visa alla inlägg
  • ALLIEVERDO

Glamour

ssk student skrev 2013-06-21 18:36:55 följande:
    nästan plågsamt se hur Liam kastas mellan Hope och sin fru Stefanie. Vilken usel kille Liam, han borde åka efter Stefanie, ta reda på sanningen. Brooke borde lägga ner sitt engagemang i Hopes kärleksliv.t Båda Hope (mor som dotter) och Brooke lär lika som bär, de har alltid ett så bra manipulativt svar på sina resonemang. Så irriterande att ingen sätter stop för de båda två.

Det ältas och det förklaras i det oändliga...smärtsamt följa men samtidigt så beroendeframkallande. Vem tror på Liam + Hope? Vem tror/hopas att Liam vaknar och åker efter sin fru Stefanie? Stefanie borde glämma Liam, han är inte bra nog för henne om han nu kliver i famnen till Hope igen. Då förtjänar de varandra minsann...

Ja..åååh, jag vet inte hur mycket jag sitter och skäller på tvn ibland alltså..är såå irriterad på Brooke och Hope som hela tiden har skäl..
    som nu senast när de fick prästen att tycka det var okej att överraska med ett bröllop-.
    så var skälen åh..nu glömde jag va prästen sa bla..men jag bara..VA DUBBELMORAL och..ja det va precis likadant för steffy och liam då..

De verkar inte ha någon respekt för något.. att de har mist ett BARN..ett LIV..å ja det va MENINGEN för att DOM ska kunna vara tillsammans osv..så löjligt.. å att liam hela tiden springer tillbaka är skrattretande.. 
  • ALLIEVERDO
    jagochingenannan skrev 2013-09-28 23:42:29 följande:
    Håller med, GIllar inte Logan familjen, och Hope's skratt orkar jag inte med! Sådan Mor sådan dotter. Håller mig vid Taylor och Steffy den moraliska sidan :D

Samma här. Otroligt hur arg man kan bli när man tittar på en såpa haha.. men jag skäller tillbaka ibland och min man skrattar å säger det bara är tv.. men det otäcka är väl att det finns människor med så lite moral i den verkliga världen också tyvärr
  • ALLIEVERDO

Shit bara lust klappa till hope alltså. Hon ska vara så omtänksam och bäst men vem fan står och tjatar om att de ska vara tillsammans när han precis mist sitt barn och hans fru lämnar honom. Kan han få sörja? Å idag säga att hon tror detta hänt precis som det var menat att dom skulle vara tillsammans.Åh säga att ett barn dött för de ska vara tillsammans. Idiotiskt A å att de dömer ut steffy hela tiden

• ALLIEVERDO
    soffliggaren skrev 2013-11-01 19:01:50 följande:
    Melrose Place..typen som är en psykotisk ex till Amandas kille i Melrose. Han är mannen som är Marone i Glamour. Jag är säkert ute och cyklar Skrattande

Nick ja, det är rätt båda sakerna du skrev :)
  • ALLIEVERDO

Hon låg ju även med sin yngsta dotter, hope, pojkvän på hennes typ studentfest. För hon trodde det var ridge för de hade en mask på sig

• ALLIEVERDO

Men mest störande måste väl ändå vara alla som Rick och Eric som hela tiden skyddar brooke. Skäller ut folk som sårar henne osv

Svar på tråden Glamour