Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Åååå dagens avsnitt fick mig att gråta;(

• SatuSv

Ja hon sa adjö och att det var sista gången dom såg henne. Lite Sorligt med tanke på att hon har varit m sen start och varit familjens överhuvud. Man har både gillat och hatat henne:)

• SatuSv

Spännande! Såg ni som taylor anklagade brooke om att hon varit m ridge,thorne,eric o deacon.. eeeehhhmmmn hon har själv varit m ridge,thorne och kommer säkert va med eric..

• SatuSv

Ja taylor o eric kmr varann nära så hon ska flytta in till han,men vet inte om d e kärlek eller vänskap. O brooke ja hon saknar moral i vissa stunder som denna:/ Men jag tror inte dom faller för varann..Skulle va nice om det kom med nån ny man dom kunde slåss om hahahaa:)

• SatuSv

Åååå sorligt.. Har missa veckans avsnitt!!! Men vad gjorde brooke m stephanie nu? Hon ville ju va sista tiden m eric?

• SatuSv

Nu försvann allt jag skrev.. Har dom ingen moral eller skam i kroppen va fan!!! Lärde hon sig inget från misstaget att sno sin dotters man en gång redan??!

• SatuSv

Trodde verkligen inte att brooke skulle göra så,men ajs nu förvånas man inte av något:/ biaaaatch!

Svar på tråden Glamour