Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Va så han valde henne nu.. Dom va ju så lyckliga nyss för några dar sen.. Jag har spoilat för långt fram så jag hänger inte med vad som händer nu. Hann nu se tio minuter..

• SatuSv

Finns en sida där en tjej uppdaterar lite kort varje dag i så facebook där står d lite varje dag o man får se små klipp.

• SatuSv

Gaaah blir dum i huvet på Ridge!!! Han ber Hope att respektera Steffy och Liams äktenskap men inte fan kunde han be sin dotter respektera Hope och Liams förhållande när dom var tillsammans och förlovade!!!! Han är bara fööööör 73.!,7

• SatuSv

Visst e hela hope grejen tjatig.. Jag har bara slö tittat senste veckan för jag är trött på deras drama. Ja katie borde skiljas,att bill sätter steffy först hela tiden han borde ju fatta hur det känns för katie att steffy ska sitta i styrelsen steffy ska jobba där steffy ska steffy steffy steffy hans förra älskarinna. Idiot!!!

• SatuSv

O hade jag varit hope hade jag fanimig bara tagit tillbaka liam o struntat i att han är gift för när fan brydde sig steffy om att hope o liam var förlovade.

• SatuSv

Ååå nu e jag irriterad som fan på steffy! Hon säger att han frivilligt stannar kvar o att hon håller inte fast han.. Ööh hon vägrade ju skriva på skillsmässo papprena så då har hon ju hållt fast han. Suuuuck

• SatuSv

Han tänker mkt på Hope o innerst inne vill va m henne men han har gett steffy ett löfte när dom gifte sig:/

Förstår inte varför dom inte bara skiljer sig men d e ju steffy som "tvingar"han att stanna kvar... Hon vägrade ju skriva på pappren o så fort hon märker att han tänker på hope så börjar hon babla m han om allt o hålla på.. Gaaah

• SatuSv

Han ser ut som någon som var med på nån 80-90tals serie typ Dallas haha. Nää jag tyckte att första Rick eller om det var andra var snygg,han som var med när han var gift med Amber.
    När ska detta eviga Hope-Liam-Steffy dramat ta slut... Har sett typ ett avsnitt på två veckor:/ Tycker att tiden är så fel,vi har då precis ätit middag och ska diska,fixa barn så jag hinner knappt se längre. Fast facebook håller mig uppdaterad:)

• SatuSv

Jag blir så irriterad på Bill!!! Orka skydda sin "själsfrände"steffy hela tiden. Har han inte glömt att det var Hon som trängde sig på Liams förhållande med Hope och dessutom när dom var förlovade!!!! Och inte undra på att Hooe blev så chockad och arg att hon gjorde slut utan att ens tänka. Gaaaaah!!! Har för mig att hope o liams får syn på varann nu i mexico.

Svar på tråden Glamour