Inlägg från: soffliggaren |Visa alla inlägg
  • soffliggaren

Glamour

Mr p daddy skrev 2013-02-07 19:41:03 följande:
    Donna var gravid (skådespelerskan, inte karaktären) och fick sedan barn och var borta ett tag. Antar att hon inte kommit tillbaka till sin "gamla" kroppsform än!
    Funderade oxå på om Katie är gravid på riktigt. Hon är ju lite "gravidsvullen" om man säger så.

Ridge ska ju försvinna ur serien helt så han kommer inte tillbaka! Ja tror han försvinner i någon flygolycka lr liknande. Alltså att planet försvinner men ingen vet vart lr hur! Stephanie ska även hon försvinna ju, och det är ansöka snart tror ja! Karaktären dör i cancer..
    Han är borta och dom åkte på en kryssning. Brooke kom tillbaka själv.

Kate och Bill har fått en son.
  • soffliggaren

Ni som vill veta mer framåt kan googla på sidan dramaserier.com.

Där har ni något som heter HÄR.

Där finns alla Glamour, Htg osv.

Här diskuterar vi mest vad som händer i nuet även om trådens början var framåt.

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2013-03-12 18:23:49 följande:
    Åååå dagens avsnitt fick mig att gråta;(
    Hade inget ljud på och surfade här : ) Hon sa adjö nu till alla eller hur ? Var detta sista avsnittet med Stephanie ?
  • soffliggaren

Taylor hade en fling med Brookes son Skrattande men det har hon glömt.

OnlyOne skrev 2013-03-14 18:33:35 följande:
    Ja, hon glömmer sånt lätt... Dessutom har hon varit med Ridges halvbror som jag nu harglömt nnamnet på.
    Rick
  • soffliggaren
    OnlyOne skrev 2013-03-14 18:34:35 följande:
    Blir Taylor ihop med Eric?
    Näheee sluta, vad säger du nu Förvånad. Taylor och Eric ! Tänkte mer Pam och Eric eller så är Donna där med honungen igen.

Tror ni han tar en ny kvinna vid sin sida ?

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2013-03-15 13:53:09 följande:
    Ja taylor o eric kmr varann nära så hon ska flytta in till han,men vet inte om d e kärlek eller vänskap. O brooke ja hon saknar moral i vissa stunder som denna:/ Men jag tror inte dom faller för varann..Skulle va nice om det kom med nån ny man dom kunde slåss om hahahaa:)
    Taylor går i Brookes fotspår. Plockar smulor Skrattande
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2013-03-21 18:27:46 följande:
    Åååå sorligt.. Har missa veckans avsnitt!!! Men vad gjorde brooke m stephanie nu? Hon ville ju va sista tiden m eric?
    Dom pratade mest minnen tror jag. Somnade hon i slutet eller dog hon där på parkbänken ?

Jag tycker det är lite tråkigt så jag bara halvtittar utan ljud ska tilläggas.
  • soffliggaren

Tayolors utskällning gav ingen verkan,som vanligt Skrattande. Hon bedyrade att hon inte ville ha sin systers man och kommer detta fram så sörjer hon.

Svar på tråden Glamour