Inlägg från: soffliggaren |Visa alla inlägg
  • soffliggaren
    mion skrev 2012-03-29 21:44:10 följande:

Ja där har det slagit om totalt,o varför gjorde stephen slut bara så där?  O hur är det praktiskt möjligt att kunna ta kort som pam gjort? Snacka om dåligt säkerhet
    Men eller hur ? En sak till som stör mig är deras så kallade säkerhet. Hur kan en praktikant bara stövla in i kammaren ?. Blaha säger jag.

Men jag tror ju att det blir hon som får ta skiten. Hope såg henne ta foto så Pam kommer nog undan.

Helt plötsligt så bara drar Stephen. Jaha men va det inte bra där ? Kunde inte Pam få va lycklig så jag sliooer hennes citronkakor.   
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-04-04 18:26:43 följande:
    Ååå nu e jag irriterad som fan på steffy! Hon säger att han frivilligt stannar kvar o att hon håller inte fast han.. Ööh hon vägrade ju skriva på skillsmässo papprena så då har hon ju hållt fast han. Suuuuck
    Det är ju märkligt...här har jag jobbat till 19 i två dar och vad händer ? Ska dom skiljas nu ? Har han ångrat sig och hur kom han fram till detta ? Tjatade Hope ?
  • soffliggaren

Hahaha Tintin så bra men som Mion skriver det är något annat/annan. Sitter också och klurar på vem. Yngre stelopererad Brad Pitt ? Näää.

• soffliggaren

Men var det verkligen samma skådis ? Är du riktigt säker för i sådana fall va hände med hans ansikte Obestämd.

Det är så löjligt nu med dessa spel. Thomas och Hope reser och hoppsan där är Steffy och Liam. Håller med dig Satu Sv. TRÖÖÖKIT nu men ska se om 20 min. Bill drömmer om Steffy  åå va jag hoppas på dom två.

• soffliggaren

Jag tror det va han. Amber och Rick var ganska unga men denna Rick liknar mer han på tillbaka blicken. Få se vad Mion skriver Skrattande. Avsnitt 2704 herregud  va många !

• soffliggaren

Jag hänger inte med alls nu... Han på fotot här uppe är Justin T.  Han spelar INTE Rick idag ?

Jacob Young spelar Rick idag men hur såg han ut innan operationerna ?

Mion ! Hjälp Förvånad

• soffliggaren
    GladTack Nellee. 

Men det är väl inte han som var med på tillbaka blicken eller ?  Sorry om jag är trög nu Skäms
  • soffliggaren

Ja Liam såg dom nu. Äntligen så man slipper se detta utspelas i 2 veckor till. I Glamour så glöms det snabbt Glad
    Men vem var hon då som ville snacka med Bill, anställd ? Hon var inte till någon nytta alls. Två minuter som dom kunde visat något helt annat.

Bill är så tänd på Steffy Soulmate så vi får nog höra hans tjat lite till.  Nu är ju frågan Vem ska Steffy ta sen när detta är över ? Glamour tid ca 2 mån Skrattande.

Har du koll Satu Sv ? Vem tar Steffy ?

• soffliggaren

Har sett någonstans att Bills systerdotter är på väg in ? Tar väl ett tag. Thomas och hon ska väl få ihop det ?

Svar på tråden Glamour