Glamour
Har Pam slutat med medicinen ?
Har Pam slutat med medicinen ?
Hahaha Tintin så bra men som Mion skriver det är något annat/annan. Sitter också och klurar på vem. Yngre stelopererad Brad Pitt ? Näää.
Men var det verkligen samma skådis ? Är du riktigt säker för i sådana fall va hände med hans ansikte .
Det är så löjligt nu med dessa spel. Thomas och Hope reser och hoppsan där är Steffy och Liam. Håller med dig Satu Sv. TRÖÖÖKIT nu men ska se om 20 min. Bill drömmer om Steffy åå va jag hoppas på dom två.
Jag tror det va han. Amber och Rick var ganska unga men denna Rick liknar mer han på tillbaka blicken. Få se vad Mion skriver . Avsnitt 2704 herregud va många !
Jag hänger inte med alls nu... Han på fotot här uppe är Justin T. Han spelar INTE Rick idag ?
Jacob Young spelar Rick idag men hur såg han ut innan operationerna ?
Mion ! Hjälp
Ja Liam såg dom nu. Äntligen så man slipper se detta utspelas i 2 veckor till. I Glamour så glöms det snabbt
Men vem var hon då som ville snacka med Bill, anställd ? Hon var inte till någon nytta alls. Två minuter som dom kunde visat något helt annat.
Bill är så tänd på Steffy Soulmate så vi får nog höra hans tjat lite till. Nu är ju frågan Vem ska Steffy ta sen när detta är över ? Glamour tid ca 2 mån .
Har du koll Satu Sv ? Vem tar Steffy ?
Har sett någonstans att Bills systerdotter är på väg in ? Tar väl ett tag. Thomas och hon ska väl få ihop det ?