Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Jävla taylor sån jävla pantskaft! Säger till Hope att Du vill väll inte vara som din mamma o splittra familjer" vad fan gjorde steffy då när hope o liam skulle gifta sig!! Två ggr!!

• SatuSv

Ja jag fattar inte hur liam ens pallar. Han e lika korkad han med.. Men man blir ju bara såååå irriterad på taylor,nu har hon minsann rätt för hennes dotter e m liam. Sen när det är tvärtom då är brooke på. Never ending story.

• SatuSv

Jag såg på fb sidan att Steffy låg på sjukhus. Visste att det skulle hända,och så kommer säääääkert Liam vända sig till hope för tröst. Vad tror ni?

Har läst fram till senaste avsnittet i usa,men det står inte så värst mkt så jag följer fb sidan.

• SatuSv

Serien kommer nog att ta slut. Undrar om steffy då drar till paris... Kul det skulle va om liam hittade nån annan o hope blir ensam:p.

• SatuSv

Hejjade oxå på Hope förut men nu e hon vara jobbig.. Steffy med.
    Ja Brooke borde ju vara nåt sånt och nasty att ha barn med sitt barns man:/

• SatuSv

Förresten vem e pappa till Bridget? Är det samma som Rick? Alltså eric? Har aldrig tänkt på det..

• SatuSv

Jahaa där ser man:) Sheila var farlig hon:) Kul det skulle va om hela serien gick i repris! Jag började följa ungefär år 2000. Några år följde jag inte men tittade ibland men det var lätt att "hitta tillbaks". Taylor var vacker förut!

• SatuSv

Alltså brooke går alltid för långt. Hon kommer försöka få Eric till att säga att han är pappan men han vägrar, så ni kan väll ana vilka medel hon tar till:/ Nu spoilar jag men steffy lämnar liam........................................................ Hinner se avsnitt ibland men har spoilat ända till november:O

Angelina2006 Leo2010Charlie2012
  • SatuSv

Ooja, herregud Brooke alltså, hon har verkligen inga gränser alls. Skiter i att Eric och Taylor faktiskt är tillsammans. Och Hope,låt för fasen Liam vara. Så fort Steffy förlorade barnet så springer hon efter Liam. Serien där ingen har moral.:)

• SatuSv

Ha haaa jag visste att Ridge kommer tillbaka! Dock en annan skådis.

• SatuSv

Enligt facebook sidan är det en som heter Thorsten Kaye..

• SatuSv

Hallå där! Nu har jag missat typ en massa!! Såg sist när Ridge gjorde slut m Caroline. Kan någon ge en snabb resumé av tiden efter? ????

• SatuSv
    scars1212 skrev 2016-02-18 01:36:49 följande:
    Oj! Du har missat mycket.

Caroline åkte iväg till ett hotell och tog ångestmedicin tillsammans med alkohol, Thomas kom över men han visste inte att hon hade tagit det.

Dem började kyssas och hade till slut sex.

Caroline vaknade nästa dag och var helt förkrossad när hon såg Thomas ligga bredvid henne, han var också chockad eftersom han trodde att hon ville ligga med honom. Dem bestämde att för att hålla tyst och hålla det en hemlighet.

Nu är ock Caroline gravid och Thomas är pappan, hon berättade det för Ridge, men han stannade kvar med henne och dem har nu bestämt för att hålla detta en hemlighet, dem ska alltså ljuga och säga att Ridge är pappan till barnet när egentligen Thomas är det.

Något mer du undrar över??
    WHAT!! Haha drama drama!

Så nu vill Ridge ändå vara med henne och "skapa" familj!

Vem är Liam tillsammans med nu? Vad gör Hope?
Svar på tråden Glamour