Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Hahahaa så sant d ni skriver:) Som jag uppfattat så vet inte steffy om att bill mutat läkaren om bilderna,hon tror att hon är sjuk. Missade glamour idag men det var väll samma ältande som igår.
    Är så jäkla irriterad på ridge,vem faaan tror han att han är?!? Fattar inte varför han inte kan dela med sig med sina bröder hör han det för att jävlas gör att dom är biologiska barn till va fan nu glömde jag gubbens namn... Eller vad är problemet! Han borde väll ändå vilja sina bröders bästa ju. Åsna. Vill ge han en smäll!!!

• SatuSv

"att se dig jaga min man är störande" sa steffy men vad fasen var det hon själv gjorde när Hope o Liam var FÖRLOVADE!!! Ghaaa

• SatuSv

Ja jag vill oxå ha Sheila tillbaka!! Hehe.. Ja idag blev jag lite irriterad ville hoppa på tvn o slå den(graviditets hormoner:P)
    Äsch måste ju bli lite action i serien nu!! Orkar inte se samma ältande! Vill att ridge ska jobba i källaren o så borde han lämna brooke o va med taylor så det händer lite grejer.

• SatuSv

Tycker att det var bra av katie MEN hon är för svag. Hon måste stå på sig. Jag skulle aldrig acceptera att han är så besatt av Steffie och allt kretsar kring steffie. Och Liam borde vell fatta att ta steffie till någon läkare som inte har med sin pappa att göra. Gaah!
    Och Hope henne skulle jag vilja smälla till,skärpning för faaaan!! Så fjantig.

Jag är så irriterad på serien,vill att det ska hända något spännande NU NU NUUU!!

• SatuSv

Jag hann inte titta idag,åt middag precis då och dottern satt på min plats så jag kunde inte snegla åt tvn:)

Vad hände??

• SatuSv

Alltså som vanligt:) Om Liam bara kunde sluta fjanta sig o bara va m hope istället. Tycker han har rätt att skilja sig utan skuldkänslor för hela äktenskapet är ju lögn o han blev manipulerad.

Var är oliver... Ååå oliver skulle jag gärna binda fast vid säng kanten så jävla söt som han e:)

• SatuSv

Jag är den ända som tittar på Glamour av alla jag känner,vet att syrran sneglar nån gång men sällan.

Jag vet ju typ vad som kommer hända men säger inget. Missade idag igen:/ men säkert inget speciellt:p

• SatuSv

Hahaa Taylor ser ut som ett troll,har ni ser finska Rölli Peikko? Samma frisyr hahahaaa.
    Att deras päron hela tiden lägger sig i gaaah,fjantigt!

• SatuSv

Jag har oxå missat ett par avsnitt.. Som han velat mellan Hope o Steffi:/ Nu vill jag se andra! Trött på deras jäkla drama!! Hitta ny tjej ist!

Svar på tråden Glamour